Четири часа и половина по-късно спрях в парка, където винаги ме чакаха сестра ми и социалният работник. Уверих се, че подаръкът, който й нося, е добре скрит на пътническата седалка и излязох от колата, запътвайки се към фонтана, който беше в центъра на парка. Там тичаха и играеха хиляди деца. Никога не съм бил фен на малки момчета, все още ги смятам за непоносими и хленчещи, но имаше малко непоносимо и хленчещо, което ме плени.
Не можах да спра усмивката да се оформи на лицето ми, когато видях в далечината малка руса главица с гръб към мен, която в този момент се беше надвесила над фонтана, без да се страхува да падне.
-Хей, Мадисън. - извиках я, привличайки вниманието й и виждайки как очите й се разшириха, когато ме видя да стоя там, на три метра. - Ще се потопиш ли? - извиках. Видях, че на ангелското ѝ лице се оформи огромна усмивка и тя изтича към мен.
-Ник! - изписка тя веднага щом стигна до мен и аз се наведох да я вдигна и завъртя във въздуха. Златисторусите й къдрици се развяваха, а сините й очи, същите като моите, ме гледаха изпълнени с детска емоция. - Ти дойде! - каза тя, обвивайки малките си ръце около врата ми.
Прегърнах я силно, знаейки, че това момиче държеше сърцето ми в малката си шепичка.
-Разбира се, че дойдох, не всеки ден ставаш на пет години... Какво очаква?- казах й и я оставих на земята и поставих дланта си на главата й. - Ти си огромна колко си пораснала само? Поне десет метра. - казах ѝ, наслаждавайки се да видя как очите ѝ блестят от гордост.
-Повече от това, почти сантиментално! -отвърна скачайки нон стоп.
-Това е много! Скоро ще станеш по-висока дори от мен. - казах ѝ, докато към нас се приближаваше висока, пълна жена с папка под мишница.
-Какво има, Ан? - попитах аз, като поздравих жената, на която правителството беше поверило да наблюдава посещенията ми при малката ми сестра. - Дърпам. - отвърна тя с обичайния си сух тон.- Днес имам много работа, така че ще съм ви благодарна, ако доведете сестра си при мен в уговореното време, нито минута повече, нито минута по-малко, Никълъс. Не искаш да се повтори последния път, нали?- Тя ме предупреди, гледайки ме с мрачно лице.
Последният път сестра ми плака толкова много, когато й казах, че трябва да тръгвам, защото съм пристигнал с час и половина закъснение за срещата с Ан. И настъпи хаос тя се беше обадила в полицията, социалните служби... и беше на косъм, преди тя да я види отново без надзор.
YOU ARE READING
Culpa mia/Моя вина
RomanceНикълъс Лейстър беше създаден, за да вгорчи живота ми. Висок, сини очи, черна коса като нощ... Звучи страхотно, нали? Е, не толкова, когато разберете, че той ще бъде ваш доведен брат и също така представлява всичко, от което сте бягали, откакто сте...