Cum sa adormi mai usor ?

508 64 13
                                    

Hey! Imi pare rau ca nu am mai scris de mult, dar acum vine vacanta, asa ca voi scrie mai des!
In ultimul timp nu am mai putut adormi atat de usor . Cred ca e din cauza vremii. Asa ca m-am documentat .

Uite aici cateva sfaturi:

1. Relaxeaza-te daca vrei un somn usor :

Daca mergi la culcare gandindu-te daca te vei mai certa maine sau ce s-o mai intampla sau cum vei rezolva oarece probleme, fii sigur ca nu vei avea un somn usor. Asa ca, inainte de culcare, uita de toate grijile. Relaxeaza-te, fie ca-ti faci o baie fierbinte cu un gel de dus , fie ca meditezi, fie ca urmaresti un program lejer la TV sau ca citesti ceva usor. Important este sa-ti limpezesti mintea inainte de culcare, si sa mergi in pat fara nici o grija pentru ziua de maine.

2.Relaxarea prin muzica :

Poate nu eşti genul de persoană care are nevoie de linişte totală pentru a adormi, iar în cazul acesta poţi elibera mintea de gânduri negative ajutându-te de muzica relaxantă.Evită însă melodiile care îţi trezesc amintiri, încearcă să descoperi muzică nouă.

3.Trebuie sa eviti consumul de lichide mai ales cele acidulate .☕

4.Fa intuneric :

Stinge luminile - pentru a face întuneric în cameră. Trage draperiile, stinge luminile, fă linişte - toate acestea te pot ajuta să adormi mai repede.

5. Depune efort fizic:

Studiile arata ca cei care fac efort in mod regulat au mult mai putine probleme cu somnul. Se pare ca nu este atat de important ce tip de antrenament fizic alegi, atata timp cat faci efort. Pe langa reglarea problemelor legate de somn, un stil de viata activ te va ajuta sa dai jos kilogramele in plus si sa ai o stare psihica mai buna.⚽⛳

6. Mentine o temperatura racoroasa in camera:

Stiai ca somnul este mult mai profund si mai odihnitor daca pastrezi o temperatura racoroasa in camera? Mentine temperatura la aproximativ 20 de grade si vei adormi mai repede. ⛄

7. Relaxeaza-te cu ajutorul unui jurnal:

Daca ai probleme mari cu somnul, iti poti face un jurnal in care sa notezi ceea ce ai facut pe parcursul zilei. De cele mai multe ori, oamenii nu reusesc sa adoarma din cauza ca au mintea plina de evenimente de peste zi si nu mai pot controla fluxul de ganduri. Daca iti notezi totul intr-un caiet cu cateva ore inainte, mintea ta se va relaxa si vei fi mai putin asaltata de ganduri atunci cand te bagi in pat. Poate fi foarte util sa notezi si alte obiceiuri pe care le ai. De exemplu, cate efort fizic faci, ce mananci, care sunt orele intre care dormi etc.

8. Nu foloseste telefonul mobil drept ceas deșteptător:

E bine ca înainte de culcare să limitezi drastic activitățile ce implică folosirea aparatelor electronice. Și nu folosi telefonul mobil drept ceas deșteptător pentru că vei fi tentat să-l folosesti dacă nu poti adormi.☎

9.Nu manca mancare picanta:

S-a dovedit recent ca stimuleaza aparitia cosmarurilor.

10. Nu te uita nici macar o data la filme de groaza

Ori cat de mare ai fi, tot vei avea cosmaruri ( eu am avut cosmaruri seri la rand! )
-------------------------------------------------------------------

Va multumesc mult ca imi cititi cartea! Daca v-a placut acest capitol, va puteti arata aprecierea cu un simplu VOT! Daca nu ati facut-o deja, puteti adauga cartea la biblioteca voastra, astfel ma puteti urmari cand postez !

Sper sa trageti un ochi pe la cealalta carte a mea ,,A terrible witch !".

Ps. Daca aveti sugestii pentru urmatorul capitol sau comentarii cu parerea voastra sunt mereu bine venite .

OMG! Lume ciudata...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum