34 de lucruri pe care trebuie să le știi

104 12 4
                                    


         La început au fost 33, apoi alte 33 și, recent, încă alte 33 de lucruri pe care n-ai nevoie să le știi. De data asta, uite 34 de lucruri pe care trebuie să le știi. Să incepem!

1. Lumina e de 18 milioane de ori mai rapidă decât ploaia. (da, chiar trebuie să știi asta)

 (da, chiar trebuie să știi asta)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


2. Centrul galaxiei noastre are gust de zmeură. (deci Calea Lactee e de fapt Calea Shake de zmeură)

3. Regina Angliei deține în mod legal o șesime din suprafața totală a pământului.

    Ca să iți faci o idee mai clară, să presupunem că deții un spațios apartament de 100 de metri pătrați. Asta înseamnă că tu deții aprox. 0.0000000000002 din suprafața totală a pământului, adică cel mult a doua mie de miliardime. Te-ai scos!

4. Caracatițele au 3 inimi.

5. Lasă caracatițele, femelele cangur au 3 vagine. (bărbați cangur trebuie să fie cei mai frustrați purtători de puță de pe planetă)

6. Unul din zece bebeluși europeni sunt concepuți într-un pat Ikea. ( presupun că restul sunt concepuți pe o canapea Ikea)

7. 10% din toate fotografiile făcute vreodată au fost făcute în ultimul an. 

8. În 2008 un bărbat din Ohio a fost arestat pentru că făcea sex cu o masă de picnic. (soția lui, care stătea și se uita a primit doar un avertisment)

9. Populația planetei petrece 500.000 de ore/zi introducând parole în calculator.

10. O treime din ruși cred că soarele se învârte în jurul pământului 

11. George Bush și Saddam Hussein își cumpărau pantofii de la același pantofar italian.

12. Când Mona Lisa a fost furată din muzeul Louvre în 1911, unul dintre suspecți a fost Picasso.

13. Majoritatea diamantelor au cel puțin 3 miliarde de ani.

14. Ikea este al 3-lea consumator mondial de lemn, tot ea vinde 2 miliarde de chifteluțe suedeze anual.

15. Cea mai mare perlă din lume cântărește 6,3 kilograme.

16. Liechtenstein, a 6-a cea mai mică țară din lume este cel mai mare exportator de dinți falși.

17. Că tot e vorba de dinți, în secolul 19 și începutul secolului 20, un cadou popular când implineai 21 de ani era să îți scoată toți dinții și să îți pună proteze. 

18. În 1894, ziarul Times a estimat că până în 1950, Londra va fi acoperită cu un strat de 3 metri de căcuț de cal.

19. În Elveția e ilegal să deții doar un porcușor de guineea. (normal, tre’ să @#$^ și el ceva)

20. În Japonia, 2% din adopții reprezintă minori și 98% bărbați adulți cu vârsta cuprinsă între 25 și 30 de ani.

21. Până în 1913, în America, îți puteai trimite în mod legal copilul prin poștă sub formă de pachet.

22. Și, că tot veni vorba de poștă, dacă lingi un timbru căștigi 5,9 calorii. (te-ai scos din nou!)

23. Cele mai multe biblii creștine sunt tipărite în China (aproximativ un milion/lună)

24. În 2010, postul tv BBC a cheltuit 230.000 de lire pe ceai și doar 2.000 pe biscuiți. 

25. Felix Hoffman a inventat heroina și aspirina în același an: 1897.

26. Heroina era considerată inițial medicament de tuse.

27. Vânzările mondiale de cocaină aduc mai mulți bani decât Mcdonald’s și Microsoft la un loc.

28. Mai mult de 7000 de americani mor anual și 1,5 milioane se rănesc ca rezultat al scrisului neinteligibil al medicilor.

29. În 2012, compania Apple avea mai mulți bani în cont decât guvernul SUA.

30. În 1903, compania Gillette a vândut 168 de lame în total.

31. În secolul 12 armata daneză era compusă din 7 oameni.

32. În secolul 19, fumul de țigară era folosit de medici pentru “resuscitare rectală. Adică suflau fum în curuleț ca să resusciteze oamenii.

33. Când romanii au descoperit că papagalii vorbesc, i-au învățat să spună “Ave Cezar!” După ce s-au plictisit de figură, au început să îi mănânce.

34. Cu ocazia împlinirii a 120 de ani, Jeanne Calment, cea mai bătrână persoană din lume a declarat: “Am un singur rid și stau pe el”

Acum că lista e gata, nu mai rămâne decât să dai și tu un vot si poate daca vrei sa pui cartea mea in biblioteca ta, chiar nu ma supar sa stii.

Acum că lista e gata, nu mai rămâne decât să dai și tu un vot si poate daca vrei sa pui cartea mea in biblioteca ta, chiar nu ma supar sa stii

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
OMG! Lume ciudata...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum