Imi iubesc viata...

143 13 0
                                    

Astazi m-am decis sa scriu un capitol cu en de motive pentru care imi iubesc viata:

1. Imi iubesc viata pentru ca am o familie mare care ma indrageste si ma apreciaza .

2. Imi iubesc viata pentru ca am in fiecare zi ce manca si nu sunt nevoita sa duc grija de maine.

3. Imi iubesc viata pentru ca am prieteni perfecti. Imi va fi dor de ei cand ne vom desparti.

4. Imi iubesc viata pentru ca am tot ce imi trebuie...

5. Imi iubesc viata pentru ca am lucruri pe care probabil nu le merit, laptop, calculator, tableta, telefon, televizor.

6.Imi iubesc viata pentru ca sunt sanatoasa.

7. Desi am un defect fizic, port ochelari, pot merge mai departe, nu ma impiedica sa fac ceea ce imi place.

8. Imi iubesc viata pentru ca merge inainte si cu bune si cu rele, fiecare clipa trebuie sa fie memorabilia.



Hey lume...

Astazi m.am decis sa scriu acest capitol pentru a va arata cat de norocosi suntem, doar pentru ca nu ducem grija zilei de maine.

Aici cateva citate care m.au impresionat...

•Daca iubesti viata, si viata te va iubi pe tine.

•Traieste-ti viata ca si cum fiecare fapta a ta ar deveni lege universala.

Imi iubesc viata din prezent, fac planuri pentru viitor, dar nu traiesc in viitor.

Astept comentarii si sfaturi.

As aprecia sa dati VOT, pentru ca ma motiveaya enorm...

Voi de ce iubiti viata?

Scuze,  stiu ca data trecuta am spus ca voi scrie De ce Wattpad?,  dar acum asta mi-a venit sa scriu,  insa cu siguranta asta va fi Next...



OMG! Lume ciudata...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum