Hey ! Ce faceti ?
In ultimul timp am vrut sa dau de nenumarate ori timpul inapoi‚ ba aveam regrete ( de exemplu m-am uitat la un film horror si am inceput sa am cosmaruri, o sa fac un capitol si despre asta ) , ba am luat o nota proasta, si as fi vrut sa ma intorc la acel moment cand dadeam testul etc.
Acel moment cand regreti ca timpul trece atat de repede si nu iti poti indrepta greseala, sau ai vazut un accident si stiai ca puteai sa il previi din timp,daca avertizai soferul , dar din pacate nu putem face nimic ca sa dam timpul inapoi, poate doar daca am fi mai organizati .
De exemplu : poti sa te culci mai devreme , bine nu chiar la 8, dar totusi , decat sa pierzi timp inutil pe retelele de socializare noaptea ,mai bine te poti odihni , ca sa poti fi mai treaz si mai atent ziua sau cand vii de la scoala iti poti face temele si tot ce trebuie , ca sa poti avea timp de familie , sa asculti muzica , sa iesi la iarba verde , sa vezi un film etc.
Nu stiu daca ati observat, dar zilele trec si noi crestem, nu vom mai avea timp de copilarie, vom ajunge la facultate , apoi sa ne intemeiem o familie si asa la batranete ajungi sa iti dai seama cat timp ai pierdut la tinerete .
Cred ca in timpul saptamanii ar trebui sa invatam ( bine , acum e sfarsitul scolii ) si la sfarsitul saptamanii sa ne facem timp intr-una din zile sa ne-o petrecem cu familia .
Eu mi-am imiaginat mereu viata cand eram mica , ca fiind o continua distractie, odata ce scapai de gradinita.
EU eram la o gradinita cu program prelungit , unde stateam cu copii ,mancam aveam jucarii , pana aici totul bine si frumos , dar cand trecea de ora pranzului trebuia neaparat sa te culci ca asa vroiau ei , asa zicea regulamentul. Era o educatoare pe care o uram din cap pana in picioare . SCORPIE ! Ma batea, trebuia obligata sa ma culc, asta nu voi uita niciodata
Abia asteptam sa cresc sa plec la scoala !!! Dar acum regret , as da orice sa pot merge inapoi , sa nu am teme , sa mai pot fi mica , toate astea sunt doar amintiri !
Cred ca ar trebui sa pretuim prezentul , si pe toti oamenii care ne iubesc !
Se spune ca : ,,Timpul vindeca !" , nu timpul vindeca , timpul trece , amintirile se pierd asta e mai rau !
--------------------
Sper ca v-a placut acest capitol, puteti sa imi dati VOT pentru a ma motiva sa continui, si puteti adauga cartea la biblioteca voastra, astfel ma puteti urmari cand postez!
In final sper sa treceti si pe la cealalta carte a mea ,, A terrible witch! ''
Orice sugestii sau comentarii sunt mereu bine-venite! ❤❤❤
CITEȘTI
OMG! Lume ciudata...
DiversosScriu despre tot ce imi trece mie prin minte , despre tot ce mi se pare corect , normal sau anormal ! Sper sa va placa !❤