Top 8 mituri despre somn
Hey lume... astazi veti citi top 8 mituri despre somn...( poza in media )
Somnul ocupa aproape o treime din viata noastra si cu toate acestea stim foarte putine despre el.
Astazi va voi spune top 8 mituri despre somn. Sa incepem:
1.Somnul este un lux.
~8 ore de somn sunt un lux
~insa 6 sunt mai degraba realitatea.
~adevarul este ca somnul nu trebuie tratat ca un lux, ci ca o nevoie trupeasca si nu numai
2. Se poate recupera ziua
-nu prea e sanatos sa recuperezi ziua, insa totusi un sfat ar fii sa evitati somnul de dupa ora 15:00 pentru ca duce la dereglarea si calitatea mai proasta a somnului.
3. In weekend doar dorm...
-adevarul e ca nu poti sa pui somnul la banca ca sa il poti inmagazina
-insa daca vei dormi toata ziua, lenea, incetineala si iesirea din ritm ( care ce e drept se instaleaza destul de repede ) te vor afecta pe parcursul saptamanii.
4.Branza = cosmar
-multi oameni evita branzeturile din cauza acestui mit.
-insa un studiu arata ca doar 6 din 160 de oameni au avut cosmaruri.
5.Nu te culca imediat dupa ce ai facut baie sau exercitii fizice!!!
-corpul tau are nevoie de timp, deoarece, creierul si celelalte organe pot intra mai repede in repaus daca temperatura corpului e mai scazuta.
6. Cascatul are legatura cu somnul...
-multa vreme s-a crezut ca din lipsa oxigenarii creierului casti ca sa iei mai mult aer odata.
-dar dupa mai multe cercetari s-a observat ca si bebelusii casca in pantecul mamei , unde stim ca nu exista aer.
-mai nou cascatul e contagios, intre oameni sau chiar de la oameni la animale .
Deci acest mit este fals...
7. Sa sforai e daunator...
-multa vreme s-a crezut si acest mit, insa dupa mai multe cercetari s-a constatat ca sforaitul ajuta la instalarea confortului somnului mai rapida, decat la oamenii care nu sforaie.
-insa stiti si voi cat de deranjant este...
8.Daca nu poti dormi citeste o carte, sau poti sa te uiti la TV...
Total gresit...
-lumina puternica nu ne ajuta deloc, ba din contra ne tine treji.
- nici numaratul oilor nu este indicat deoarece iti tine creierul ocupat...
-cel mai bine ar fi sa faci rezumatul zilei care a trecut.
Siii...cam atat a fost pentru azi, daca v-a placut nu uitati sa dati un vot pentru ca ma motiveaza mult, daca nu ati facut-o deja puteti adauga cartea in biblioteca voastra pentru a stii cand postez si nu ar strica un comentariu...asa ca sa mai aflu si eu ceva nou .
Nu uitati voi posta urmatorul capitol duminica !
Next: Alte 8 mituri despre somn...
CITEȘTI
OMG! Lume ciudata...
SonstigesScriu despre tot ce imi trece mie prin minte , despre tot ce mi se pare corect , normal sau anormal ! Sper sa va placa !❤