Hey lume...
Ma simt super ciudat sa scriu despre asta...
Dupa cum stiti acum fix doua saptamani a fost incendiul din clubul Colectiv.
Nu vreau sa ma bag in amanunte pentru ca sigur le stiti, insa vreau sa stiti si parerea mea despre asta...
Vreau sa fie scurt si la obiect:In acest moment la fix doua saptamani au decedat 55 de oameni.
E uimitor cat de solidari pot fi unii, insa altii de exemplu cei de la putere traiesc dupa principiul ,,Fiecare pentru el ! "
NU am cuvinte sa descriu cat de mult inseamna toate intamplarile din ultimul timp pentru mine.Sunt uimita si tot odata scarbita de lumea in care traim. Avem un sistem de ra**t . In sistemul acesta fiecare este pentru el.
Au murit atatia oameni si abia acum au realizat ca in general cluburile nu au ,, plan de evacuare ''Sincer parerea mea este una simpla:
-de la inceput au murit mai multi oameni ( incerc sa spun ca au incercat sa minta populatia ca sa nu para atat de tragic).
-la inceput parea ca s-ar fi dat cu artificii in interior, insa ghiciti ce? Totul a fost planuit. S-a dat foc intentionat. Si cine credeti ca este vinovat pentru aceasta tragedie. Logic... se da vina pe mort.
Daca aveti pareri astept comentarii, si daca va placut nu uitati sa dati un vot pentru ca ma motiveaza enorm...
Pana data viitoare aveti grija de voi ! :(
CITEȘTI
OMG! Lume ciudata...
AcakScriu despre tot ce imi trece mie prin minte , despre tot ce mi se pare corect , normal sau anormal ! Sper sa va placa !❤