33 de lucruri pe care trebuie să le auzi

139 11 0
                                    

33 de lucruri pe care trebuie să le auzi

Pentru că pasiunea pentru informații interesante, prezentate la nimereală într-un calup, nu moare niciodată, uite 33 de lucruri pe care trebuie să le auzi:

33. Greierii copți și umpluți cu slană sunt o gustare foarte populară în Burma. Mmmm!

32. În timpul celui de-al doilea război mondial Japonia a bombardat China cu "bombe" pline cu purici.

31. Hatsune Miku, un star pop japonez virtual apare în concerte sub formă de hologramă 3-D.

30. Cel mai bine vândut joc mobil al tuturor timpurilor este...tetris.

29.Prima tablă de șah cu pătrățele albe și pătrățele negre a fost construită în Europa în 1090.

28. Vestele antiglonț au fost inventare în 1969 de un tip care livra pizza în Detroit.

27. Primul joc video din comerț cu monezi a fost Computer Space, apărut în 1971.

26. Iosif Stalin a încercat să-l ucidă pe John Wayne.

25. Plăcuțele de înmatriculare au fost înventare înaintea mașinilor. Ele există din 1884 și erau folosite la căruțe.

24. Pe data de 28 august 1991, echipajul navetei spațiale Atlantis a trimis primul email din spațiu.

23. Dumbledore e un arhaism englezesc care înseamnă bondar.

22. În medie, un om adult are aproximativ 5 milioane de fire de păr.

21. Warner Music câștigă 5000$ pe zi din drepturi de autor pentru melodia "Happy Birthday to You"

20. Toate broaștele-râioase au glande otrăvitoare.

19. Bazaltul este cea mai întâlnită piatră de pe pământ și poate fi găsită și pe lună, pe Marte și pe Venus.

18. Papa Pius al doilea a scris un roman erotic.

17. Aeroportul din Gibraltar se intersectează cu o autostradă. Traficul este oprit de fiecare dată când un avion decolează sau aterizează.

16. Dovezi științifice ne spun că Tyrannosaurus Rex își fractura deseori mânuțele alea mici. (păcat că nu era youtube pe vremea aia. Ar fi fost mai viral ca pisicuțele care cântă la pian)

15. La nivel mondial, indienii merg cel mai des la cinema.

14. În Anglia, dihorii sunt dresați să tragă cabluri prin țevile subterane.

13. Statele Unite au cel mai mare procentaj de căsătorii. Cea mai mare rată de divorț o are Rusia.

12. Dacă mărești un măr până la dimensiunea pământului, atomii mărului gigant vor fi de mărimea merelor normale.

11. La nivel modial, 3 miliarde de oameni trăiesc cu mai puțin de 2 dolari/zi.

10. În Egipt s-au descoperit 138 de piramide până acum, dar s-ar putea să mai existe și altele.

9. La nivel modial mâncăm aproximativ un miliard de broaște anual.

8. În secolul 17, dacă încercai să pleci din Japonia, erai pedepsit cu moartea.

7. Primul telefom mobil a apărut în 1973, era cât o cărămidă, cântărea peste un kg, dura 10 ore să îl încarci, cu bateria plină îl puteai folosi vreo 30 de minute și costa 3995$.

6. O mâncare populară în secolul 16 în Paris era: arici fiert.

5. 7% dintre adulți au coșmariru cel puțin o dată pe lună.

4. Caruselele europene se învârt în sensul acelor de ceasornic, cele americane exact invers.

3. Richard Nixon își punea ketchup pe brânză.

2. 99% dintre egipteni trăiesc pe 5,5% din suprafața Egiptului. Tot restul e deșert.

1. În fiecare an aproximativ 2000 de oameni sunt infectați cu ciumă.

Sper că v-a placut acest capitol. Nu uitaţi sa dați VOT pentru ca mă motivează enorm.

Dacă v-a placut cartea nu uitaţi sa o adăugaţi la biblioteca voastră pentru ca in caz contrar veţi pierde următorul capitol...

Aştept păreri...mi-ar plăcea să știu dacă aveți vre-o preferință în ceea ce privește capitolele mele...


Next: Ultimele 33 de lucruri de care ar trebui să auzi...


OMG! Lume ciudata...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum