Uite top ritualuri de împerechere care mi s-au parut interesante:10. Unii gândaci de sex feminin se împerechează o singură dată și apoi mor imediat după ce au născut. Sau, dacă nu ai chef să aștepți, există întotdeauna Raid.
9. O scoică își poate schimba sexul de mai multe ori în timpul vieții. Nu uita, scoica își schimbă sexul, dar năravul ba. Să nu ai încredere în scoici, nu face aceeași greșeală ca mine…
8. Puișorii de crocodil nu au cromozomi sexuali, temperatura la care se dezvoltă oul determină sexul crocodilului.
7. Majoritatea scoicilor sunt hermafrodite. Pentru privitorii mai tineri, hermafrodite înseamnă când scoica e și mami și tati în același timp.
6. Iepurii de casă și cei de câmp nu se pot împerechea. Mă rog, nu se pot împerechea, dar se pot antrena unul cu celălalt până dau de iepurele potrivit. E mai bine decât să te antrenezi de unul singur.
5. Papagalii cu fruntea albă se sărută înainte de a face (tușesc)...sex prinzându-și ciocurile și plesnindu-și limbile unul la celălalt. Apoi masculul papagal vomită mâncare și i-o oferă păpăgăliței drept cadouaș.
4. Multe specii de aligatori se ghemuiesc și se țin în brațe zile întregi înainte de sexuț.
3. Broaștele țestoase de sex feminin nu ajung la maturitate sexuală până la vârsta de 25 de ani.
2. Elefanții își arată afecțiunea încolăcindu-și trompele.
1. Pentru a atrage femele hipopotam, masculii hipopotami fac pișu în timp ce fac căcuț în timp ce se învârt în jurul cozii pentru a împrăștia toate bunătățile astea cât mai mult.
Ok! poate vi s-a parut.... mă rog, ideea este că am vrut să fac iarăşi un top cu chestii, sper ca ăsta să vă placă<3
LOVE,
Alexandra
CITEȘTI
OMG! Lume ciudata...
RandomScriu despre tot ce imi trece mie prin minte , despre tot ce mi se pare corect , normal sau anormal ! Sper sa va placa !❤