10 obiceiuri bizare ale celebritățilorȘtim cu toții cum revistele noastre de bârfă scriu fantastice articole de fiecare dată când fac rost de o poză cu Inna se scobindu-se în nas. Cu toate astea există celebrități care au obiceuiri cu adevărat bizare, așa că am făcut o listă cu cele mai ciudate 10 obiceiuri ale celebrităților. Să le vedem!
10. Quentin Tarantino își scrie scenariile de mână cu pixul pe hârtie. După aia tot el le trece în digital tastându-le pe toate cu același deget de la mâna dreaptă. Toată afacerea îi ia foarte mult timp și îl obligă să-ți revizuiască scenariul pe măsură ce îl tastează.
9. Salvador Dali deținea avea o cutie de țigări încrustată cu pietre prețioase pe care o căra peste tot cu el. În loc să țină țigări în ea, o umplea cu mustăți false pe care le oferea amicilor la masă. “Mustață? Mustață?”
8. William Harvey a fost medicul englez care a descoperit cum circulă sângele și cum funcționează inima. Îi plăcea să stea pe întuneric și să se concentreze așa că a săpat peșteri în pământ ca să aibă unde să stea vara să mediteze. (poate aveam dubii, dar după ce am aflat asta, totul s-a clarificat. William Harvey...e Batman)
7. Friedrich Schiller, faimosul poet german, își punea mere stricate pe birou pentru că nu putea lucra fără să le simtă mirosul. Când prietenul acestuia, Johann Wolfgang von Goethe, a întrat în birou, mirosul i s-a părut așa de greu de suportat că a sărit imediat să deschidă geamul.
6. Nassim Taleb, faimosul eseist, analist, autor și statistician nu bea sau mănâncă decât mâncare “antică” pentru că are convingerea că, făcând asta, o să devină bogat. Practic nu bagă în gură nici un aliment care nu poate fi pronunțat în ebraică sau greacă veche. Deci fără mango, papaia, portocale, big mac, little mac etc. Cât despre lichide, nu bea decât lichide care sunt băute de peste 1000 de ani. Apă, vin, ceai neîndulcit, cafea neagră. Fără Fanta și alte căcaturi.
5. Benjamin Franklin făcea băi de aer. În fiecare dimineață deschidea fereastra și stătea în cocoșelul gol în fața ei ca să prindă briza matinală. Nu-l deranja dacă-l vedea lumea, trăia cu convingerea că băile de aer o să-i alunge bolile din corp.
4. Scriitorul Truman Capote a trăit cu tot felul de superstiții, deși era conștient că sunt bizare: nu lucra niciodată într-o zi de 13, nu lăsa niciodată 3 țigări stinse în scrumieră și întotdeauna făcea un salt la al 13-lea pas. Dacă cineva așeza o pălărie pe patul lui devenea mai nervos ca un hipster la un concert Inna.
3. Industriașul și producătorul de armeAlfred Krupp adora mirosul de balegă de cal și considera că îl inspiră. Ca să fie clar, omul era inspirat după ce inspira niște balegă. Așa că și-a contruit biroul aproape de grajduri și a pus să i se tragă tevi de ventilație dinspre grajd spre birou. Asta înseamnă să fii mafiot.
2. Yoshiro Nakamatsu, un inventator de 87 de ani cu peste 3000 de patente la activ crede că prea mult oxigen îi afectează creierul. Așa că omul face scufundări și stă în apă până la limita de 0,5 secunde de moarte prin lipsă de oxigenare a creierului. În felul ăsta, el crede că își atinge potențialul maxim. Tot el e tipul care a inventat floppy-diskul, CD-ul, DVD-ul, mașina de karaoke, și alte banalități.
1. Steve Jobs și-a trăit viața într-un regim foarte strict și autoimpus. Nu numai că era vegetarian, dar, deseori, prefera să devină fructarian. Adică mâncă numai mere sau morcovi timp de vreo 2 săptămâni, făcea baie foarte rar și nu se dădea cu deodorant pentru că avea convingerea că regimul pe care îl urmează îl face să nu miroasă.
Bun..sper ca v-a placut si acest capitol, voi revenii cu un alt capitol sper eu sa vi se para interesant...
CITEȘTI
OMG! Lume ciudata...
RandomScriu despre tot ce imi trece mie prin minte , despre tot ce mi se pare corect , normal sau anormal ! Sper sa va placa !❤