De ce cădem emotional...

327 19 8
                                    

Dă-mi voie să îţi spun ceva ce ştii deja. Lumea nu e doar răsărit de Soare şi curcubee.

E un loc foarte rău şi scârbos şi nu îmi pasă cât de dur eşti , te va bate şi te va pune în genunchi şi te va ţine acolo permanent dacă îi permiti. Tu, eu sau oricine, nimic nu te va lovi atât de tare precum viaţă. Dar nu e vorba despre cât de tare loveşti. E vorba despre cât de tare poţi fi lovit şi să continui să mergi înainte. Cât de mult poţi încasa şi să mergi înainte. Durerea este temporară. Ar putea dura un minut, o ora , o zi sau chiar un an, dar în cele din urmă va înceta şi altceva îi va lua locul.

Dacă însă renunţi, va dăinui pentru totdeauna. Marja de eroare este atât de mică...
Adică o jumătate de pas prea târziu sau prea devreme, şi nu prea o să mai reuşeşti. O jumătate de secundă prea încet sau prea repede şi nu prea o să o mai prinzi.

Trebuie să ai un vis, trebuie să îl protejezi. Oamenii nu pot face ceva singuri, o să vrea să îţi spună că nici tu nu poţi să o faci. Vrei ceva, te duci şi iei acel ceva. PUNCT!

Nu îţi fie teamă să eşuezi. Nu poţi să câştigi întotdeauna, dar să nu îţi fie frică de a lua o decizie. Cei mai mulţi dintre voi spuneţi că vreţi să aveţi succes. Dar nu o vreţi foarte tare...o vreţi doar aşa! Nu o vreţi mai tare decât vreţi să petreceţi. Nu o vreţi la fel de mult cum vreţi să fiţi cool. Voi cei mai mulţi dintre voi nu vreţi success la fel de mult cum vreţi să dormiţi!

Gandeştete în adâncul tău, în adâncul adâncului tău , şi întreabă-te cine vrei să fii ?   Dă-ţi seama ce te face fericit, indiferent de cât de nebuneşte pare pentru alţi oameni. Fă o alegere, ia o decizie. Ce o să fii, ce o să faci, ce vrei să faci ? Dacă nu faci viaţa altcuiva mai bună, atunci îţi pierzi timpul. Nu plânge să renunţi, plânge să continui. În fiecare zi e o nouă zi, în fiecare moment e un nou moment, acum trebuie să ieşi şi să le arăţi că eşti o persoană diferită acum. Pentru că limitele, la fel că fricile, unt deseori doar o iluzie.

...........

Dacă aţi avut răbdare să citiţi până aici, este de admirat...

Acesta este primul pas spre o viaţă mai bună fără temeri...trebuie să fim puternici să putem ţine piept greutăţilor, să fim un exemplu pentru ceilalţi şi nu în ultimul rând să facem ceva pentru noi, ca să ne fie bine...

Aş aprecia mult dacă mi-aţi spune părerea voastră despre tot ce cred eu că e potrivit să facem pentru a ne schimbă viaţa şi cum vedeţi această idee.

Sper că acest capitol să va pună puţin pe gânduri, să vă gândiți ce e mai bine pentru voi, nu pentru alţii...


   LOVE,
                          Alexandra...




OMG! Lume ciudata...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum