Să scriem o carte...

132 14 4
                                    

Hey lume!

Azi am zis sa va dau cateva motive si sfaturi pentru care ar trebui sa scrieti o carte:

,,Singura modalitate de a face o treaba excelenta este sa iubesti ceea ce faci ! "

Steve Jobs

★Eu am inceput sa scriu pur si simplu...
Am si aveam colegi care erau obsedati de wattpad si mi-am zis sa incerc si eu.
Aveam o gramada de idei si era pacat sa le risipesc...
Aveam o gramada de timp liber si nu am vrut sa il risipesc.

,,O persoană are, de regulă, două motive pentru a face ceva: un motiv bun şi unul real.''

Citat de: Thomas Charliye

Incerc sa spun ca (,) daca iti doresti cu adevarat sa faci acel lucru, cu siguranta vei reusi.

Poti gasi o mie de motive sa nu faci acel lucru, dar daca vrei cu adevarat, iti ajunge unul singur.

Idei pentru o carte o carte de succes:

Toate sfaturile pe care incerc sa le dau sunt strict parerea mea personala !!!


1.Titlul
» trebuie sa fie cat se poate de atragator.

»este primul impact dintre cititor si carte.

2. Coperta - este ,, granita'' dintre cititor si carte.

‹daca vreau sa imi aleg o carte buna mai intai ma uit la coperta, o analizez si apoi daca imi place incep sa citesc cartea.

3. Descrierea

» daca vrei o carte citita, trebuie sa ai o descriere buna.

»daca nu ai talent \ inspiratie, poti cere ajutorul unui prieten.

4.Primul capitol

»de regula din cate am observat, primul capitol are cele mai multe vizualizari.

»trebuie sa faci primul capitol astfel incat sa impresioneze cititorul; incat sa il faca sa citeasca in continuare.

5. Continutul

»evident ca trebuie sa ai un continut plin de actiune sau de idei.

!!! Nu imita pe nimeni, nu aduce nimic bun !!!

Mi se intampla foartr des sa imi vina idei si pur si simplu sa le uit.

★ asa ca am inceput sa scriu pe orice am in apropiere.

De obicei folosesc telefonul, si scriu in notite. ( daca nu aveti asa ceva puteti instala de pe Magazin Play)

Sper ca v-au placut sfaturile mele.

Tot ce am scris in acest capitol, este strict parerea mea si nu vreau sa fiu criticata pentru asta.

Daca v-a placut nu uitati sa dati VOT pentru ca ma motiveaza enorm.
Siii m-as bucura sa adaugati cartea mea un biblioteca voastra, pentru ca in caz contrar nu mai prindeti capitolul urmator.

Astept parerile voastre despre coperta !

Next: De ce Wattpad ?

Nu permite nimănui să-ți spună că nu poți face ceva. Ai un vis, trebuie să-l protejezi. Oamenii care nu sunt capabili să facă ceva pe cont propriu îți vor spune că nici tu nu ești capabil. Vrei ceva, îl obții. Punct. M-ai înțeles?

- The Pursuit of Happyness (2006)


OMG! Lume ciudata...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum