Hey ! Cred că cu toţi v-aţi pus întrebarea ,, Oare eu ce meserie o să am în viitor ?''. Probabil că mulţi care citiţi astaştiţi ce aţi vrea să deveniţi în viitor . Sigur mulţi mergeţi pe ideea de ,, Muncă puţină , bani mulţi!" , cel puţin aşagândesc eu .
Am cunoscut o faţă odată care a urat foarte mult matematică, până când a ajuns la meditaţii la o doamna care era şi psiholog,şi nu ştiu cum a convins-o să dea la liceu pe profil de mate-info.
Eu aş vrea să devin avocat ! Recunosc mi se pare foarte interesant , am văzut multe filme în care avocaţii sunt la ,, putere " dar aici e diferit : mai întâi faci minim 4 ani de facultate , apoi începi să câştigi bani etc. . Încerc să spun că ne putemrăzgândi oricând , poate facem greşeli, dar din greşeli învăţăm . Cu atât dezamăgirea va fi mai mare cu cât nu reuşim să facem ce ne-am dorit !
Mereu încerc să mă gândesc cât mai pozitiv ,, Think POSITIVE ''. Încerc să văd lucrurile cât mai frumos ( cel puţin mi le imaginez ) . Câteodată reuşesc să îmi enervez la culme prietenele, dar mereu ne împăcăm . Ce aş vrea să spun e că ar trebui săai prieteni care să te susţină în tot ce faci şi de ce nu poate ajungi la acelaşi liceu şi aşa mai departe .
Hey...dacă v-a plăcut nu uitaţi să îmi daţi vot pentru a mă motiva să continui , aştept comentarii!( scuzaţi-mi greşelile).
Postez in fiecare miercuri si duminica la ora 20:00.
Love,
Alexandra
CITEȘTI
OMG! Lume ciudata...
DiversosScriu despre tot ce imi trece mie prin minte , despre tot ce mi se pare corect , normal sau anormal ! Sper sa va placa !❤