Diferențe între bărbați și femei
Fraților, bărbatul nu e ca femeia. În sensul că dacă un bărbat stă vis-a-vis de mine în metrou rareori mă întreb ce chiloți are pe el. Dar diferențele nu se opresc aici. Hai să vedem 17 diferențe statistice între bărbați și femei.
Pacienții de spital bărbați cad din pat de 2 ori mai des decât pacienții femei.
O femeie din 14 e blondă, doar un bărbat din 16 e blond.
Un bărbat își rade în medie 121 de cm pătrați din suprafața corpului, o femeie 1046 cm pătrați.
Femeile clipesc de 2 ori mai des decât bărbații.
În medie, femeile aud mai bine decât bărbații la orice vârstă.
Dacă o chelneriță desenează un smiley pe nota de plată, bacșisurile îi cresc cu 18%, dacă un chelner face același lucru, bacșisul crește cu doar 3%.
Femeile trecute de 55 de ani se uită cel mai mult la televizor. Bărbații între 18 și 24 se uită cel mai puțin.
Aproximativ două treimi din hainele pentru bărbați sunt cumpărate de femei.
13% dintre bărbați își sună mamele zilnic, 32% dintre femei fac la fel.
În trafic, e mai probabil ca un bărbat să treacă pe roșu și o femeie să schimbe banda fără să semnalizeze.
Bărbații sughiță mai des decât femeile. Nimeni nu știe de ce.
Sunt doar 2 locuri în lume unde bărbații trăiesc mai mult decât femeile: Asia de Sud și Iran.
În medie inima unei femei bate mai rapid decât inima unui bărbat.
Bărbații râd mai mult, mai tare și mai des decât femeile ( de 69 de ori/zi vs. de 55 de ori/zi)
O femeie măritată e mai probabil să sufere de depresie, un bărbat căsătorit...mai puțin probabil.
La ski, majoritatea femeilor cad pe spate și majoritatea bărbaților cad în față.
Femeile sunt mai pretențioase când vine vorba de bărbați. 84% dintre femei trag pozele bărbaților de pe Tinder în stânga în comparație cu doar 54% dintre bărbați.
Ok...deci sper că v-a placut acest capitol. Nu uitaţi sa dați VOT pentru ca mă motivează enorm.
Dacă v-a placut cartea nu uitaţi sa o adăugaţi la biblioteca voastră pentru ca in caz contrar veţi pierde următorul capitol...
Aştept păreri...
CITEȘTI
OMG! Lume ciudata...
De TodoScriu despre tot ce imi trece mie prin minte , despre tot ce mi se pare corect , normal sau anormal ! Sper sa va placa !❤