La inceputul cartii am publicat un capitol ,, Cum sa te faci placut de cine vrei? " , in care spuneam ca nu merita sa te superi din cauza unor lucruri marunte. Nu cautati capitolul ca nu mai este., din greseala si din lipsa de experienta l-am sters, dar o sa il public din nou, cu gandul ca multi dintre voi nu l-ati citit( sa imi spuneti ce parere aveti despre asta ) .
Stateam si ma gandeam, am fost pusa in multe situatii in care eu eram victima si trebuia sa ma gandesc daca sa ofer a doua sansa. Sunt sigura ca de multe ori am gresit in legatura cu asta. Sunt om, fiinta umana si mereu am mers pe principiul ,,oamenii nu se schimba " . Nu stiu sigu daca am avut de castigat din asta , dar stiu ca am pierdut o prietenie pe care mai tarziu am regretat-o . Ideea e ca acea prietenie am reusit sa o refacem cu greu pt. ca lipsea increderea. Uneori este bine sa gresesti pentru a-ti aprecia prietenul. Alteori esti la un pas de a pierse o prietenie rara.
Ideea e ca am invatat ca am invatat ceva : ofera a doua sansa doar atunci cand vezi ca prietenul regreta fapta pe care a facut-o . Daca nu regreta fi sigur/a ca ai ales corect . Nu te intoarce de unde ai plecat pentru ca vei avea regrete.*-*-*-*-*-*-*-*-*
Sper ca am reusit sa va spun ceva din ce gandesc eu si cred ca e corect !
Daca v-a placut dati VOT pentru a ma motiva sa continui si puteti adauga cartea in biblioteca voastra , astfel ma puteti urmari cand postez !
Voi incerca sa fac urmatorul capitol mai lung ! ( la asta am avut lipsa de inspiratie :((( )
Astept sugestii despre acest capitol si despre ca ati vrea voi sa scriu in urmatorul .
In final v-as ruga sa treceti si pe la cealalta carte a mae A terrible witch ! M-as bucura mult.
Sper ca v-a placut !!!❤❤❤
CITEȘTI
OMG! Lume ciudata...
RandomScriu despre tot ce imi trece mie prin minte , despre tot ce mi se pare corect , normal sau anormal ! Sper sa va placa !❤