Fraților, filmele cu extratereștrii sunt mișto, dar extratereștrii adevărați sunt de-a dreptul dați în p*#@a măsii. Așa că lasă Star Treck și fii atent la ce caracteristici au scos din minte oamenii de știință atunci când e vorba de extratereștrii.
10. Agresivitate
Ce îi separă pe oameni de celelalte specii de pe pământ atunci când vine vorba de evoluție? Agresivitatea.
Pentru ca o specie să prospere într-un mediu, ea trebuie să se poată confrunta cu celelalte vietăți și să facă legea în timp ce le dă omorul. De aia noi am ajuns peste 7 miliarde și pasărea Dodo 0. Era prea pașnică și gustoasă ca să trăiască.
Așa că, vești bune. Dacă vezi OZN deasupra ta când privești cerul și zâmbești la el, e ca atunci când pasărea Dodo privea vânătorul și venea fericită la el să o mângâie.
9. Exploratori
Orice extraterestru care ajunge până aici este în mod evident un explorator al spațiului, la fel cum și eu sunt un explorator al eclerelor și Cristofor Columb al Americii.
Deci cel mai probabil vom păți și noi același lucru pe care l-au pățit deja indienii în America.
8. Vor fi imuni la bacterii
Deseori, în SF-uri, extratereștrii sunt distruși de un virus banal la care noi oamenii suntem imuni și pământul e salvat. Ar fi frumos, dacă ar putea fi adevărat. Virușii noștri au evoluat hrănindu-se cu ADN-ul nostru. Chiar și virușii care infectează o specie de pe planetă rareori infectează și alta. Așa că sunt slabe șanse să moară toți extratereștrii de gripă.
7. Nu o să mănânce oameni
Dacă trăiai cu teama că vin extratereștrii și te mănâncă, nu e cazul. O rasă suficient de avansată să zboare interstelar cu siguranță va fi depășit nevoia de a vâna pentru a mânca. Uită-te-n jur. Pământul e foarte departe de tot. Ca să ajungă până aici, cel mai probabil extraterestrii au găsit e metodă sustenabilă de a se hrăni în spațiu.
6. Ucigași impersonali
Dacă punctul 7 te-a liniștit și te gândești că e bine, nu e. Imaginează-ți că te muți într-o casă nouă și fix în sufragerie stă instalată o colonie de furnici. Ce faci? Cel mai probabil nu o să omori fiecare furnică în parte cu bocancul. Probabil că o să pleci din casă și o să chemi un specialist să dea cu gaze nocive pentru gândaci. Așa și extratereștrii. Probabil nu o să tragă cu laserele în noi din mici farfuriuțe zburătoare. Vom muri toți rapid, uciși eficient de la distanță.
5. Nu sunt insecte gigantice.
O serie de filme au reprezentat extratereștrii ca niște insecte gigantice pentru că arată înfricoșător. Din fericire, extratereștrii adevărați nu au evoluat mii de ani pe planete îndepărtate ca să-ți bage ție morvocu-n cur când îi vezi.
Structura unui corp de insectă nu funcționează decât la scară mică pentru că insectele nu au sânge oxigenat și în consecință nu pot crește mai mult de atât.
4. Super inteligență
Evident. Cu toate astea, în multe filme, extratereștrii sunt prezentați ca niște baroni locali din evul mediu care vor să distrugă totul în jurul lor. Gândește-te cât de deștept trebuie să fii ca să ajungi să călătorești interstelar. Cel mai probabil extratereștrii vor fi ființe calculate, capabile de autocontrol.
3. Nu vor avea caracteristici umane.
Extratereștrii din filme și seriale arată de multe ori ca oamenii pentru că e cea mai ieftină soluție de machiaj. Dar, în realitate, extratereștrii nu o să fie ca-n Star Trek.
Oamenii arată cum arată pentru cîă s-au dezvoltat în condiții foarte specifice. Suntem bipezi pentru că avea nevoie de mâini cu care să manevrăm obiecte etc. Cel mai probabil, extratereștrii nu o să aibă nimic în comun cu noi.
2. Limbă și comunicare
Pentru ca o civilizație să se dezvolte, trebuie să poată comunica. Așa că extratereștrii trebuie să poată comunica de la distanță pentru a se putea organiza. De asemenea, ei trebuie să fi dezvoltat o formă de scriere pentru a putea transmite informația peste multe generații și nu doar din tată-n fiu.
1. Vor fi niște slăbănogi tocilari.
Extratereștrii mai mult ca sigur nu se duc la sală. Odată ce ai ajuns la nivelul de explorator spațial, probabil că specia din care faci parte a renunțat la muschi de câteva mii de ani de când nu îi mai sunt necesari. Creaturile vor fi slabe, și își vor gestiona bine consumul de energie. Asta nu înseamnă că am scăpat. Ne ia dracu oricum, indiferent cât de mulți mușchi are cocalarul din blocul tău. Dacă nu ești convins vezi punctele de mai sus.
Așa că vizitează și tu butonul de VOT și dă-mi un semn de viață printr-un comentariu cu părerea ta despre capitol.
CITEȘTI
OMG! Lume ciudata...
RandomScriu despre tot ce imi trece mie prin minte , despre tot ce mi se pare corect , normal sau anormal ! Sper sa va placa !❤