Ultimele 33 de lucruri care o să te UIMEASCĂ
Fraților, la cererea voastră, uite și ultimele 33 de lucruri care o să te uimească. Și prin ultimele mă refer la cele mai recente. Să-ncepem!
1 Există atât de multe soiuri de mere că, dacă ai mânca un măr/zi, ți-ar lua 20 de ani să guști din toate.
2 O plantă de roșie a fost găsită pe Surtsey, o insulă vulcanică apărută acum 40 de ani. Oamenii de știință nu puteau înțelege cum a ajuns acolo. Toți au studiat fenomenul pentru mult timp și cu mare interes. Se pare că unul dintre cercetători mâncase o roșie și se căcase acolo în urmă cu ceva timp.
3 Elefanții pot simți ploaia de la o distanță de 150 de km.
4 Kawah ijen este un vulcan din Indonezia care varsă lavă albastră.
5 Există un sat în Japonia care a inventat arta în orez nedecorticat. Desenele se pot obține plantând 4 tipuri diferite de orez și în 2006 satul a avut peste 20.000 de turiști
6 Presiunea atmosferică afectează bulele din cafea. Dacă bulele sunt aproape de centru, înseamnă că o să plouă.
7 Există un loc în Indonezia unde fulgerul lovește de 280 de ori/oră, 160 de nopți/an.
8 Un geamăn s-a născut la 34 de minute după fratele său dar, pentru că între timp se schimbase ora s-a născut de fapt cu 26 de minute înaintea fratelui său.
9 Compania Intel a angajat un futurist, adică un tip care să presupună cum va fi viața peste 10-15 ani.
10 Acum câteva zile m-a sunat cineva cu număr ascuns şi mi-a spus că este de la nu ştiu ce post de radio. Mi-a adresat câteva întrebări care m-au pus pe gânduri spunând că pot câştiga un televizor. Ideea e că m-au amuzat întrebările lui şi am scris un capitol şi despre asta . Mă intrebam dacă vreţi să îl public ?
( probabil nu vi s-a părut interesant însă mie mi.a înveselit ziua...) Mi-am dat seama ulterior că a fost o farsă care mi-a schimbat starea de spirit :)11 În 1985, în New Orleans, un om a murit înecat la o petrecere unde erau 100 de salvamari care sărbătoreau faptul că nimeni nu murise înecat în piscină toată vara.
12 Oamenii trecuţi de vârsta de 40 de ani, cre dorm în medie mai mult de 7 ore/ zi , au un risc de 47% de a se îngrăşa
...(am văzut asta înntr-un film :)) )13 Lumânările vor arde mai mult și vor picura mai puțin dacă le pui în congelator cu câteva ore înainte să le aprinzi.
14 Un scorpion își poate ține respirația timp de 6 zile.
15 Există o stradă în Roma, (Appian way), construită în 312 Î.Hr. care încă mai este folosită în zilele noastre.
16 Balenele ucigașe sunt de fapt delfini.
17 O superstiție japoneză spune că dacă te întinzi în pat după ce tocmai ai mâncat o să devii o vacă. Parțial, e adevărat.
18 Snoop Dogg are un IQ de 147 ceea ce îl face să fie, practic, un geniu.
19 Până în 1974 în Chicago era ilegal să ieși în public dacă erai considerat urât.
20 Dacă o femeie naște în avion, în timp ce zboară deasupra Statelor Unite, copilul va primi automat cetățenie americană.
21 Băieții de la The Pirate Bay au încercat să-și cumpere propria insulă și să o declare țară ca să scape de copyright.
22 În Florida, în 2012, un om și-a pierdut mâna când l-a mușcat un crocodil, după care a fost amendat pentru că a hrănit ilegal animalul.
23 Liam Neeson a refuzat să joace în rolul lui James Bond în 1995 pentru că "nu a fost niciodată interesat să joace în filme de acțiune"
24 În medie, un copil de 4 ani pune 400 de întrebări pe zi.
25 Peste 2500 de stângaci mor anual în urma folosirii unui echipament construit pentru dreptaci.
26 Inginerii facebook-ului doreau, inițial, să numească butonul "like" butonul "awesome".
27 Un țânțar are 47 de dinți.
28 La nivel mondial, mai mulți oameni suferă de obezitate decât de foame.
29 Oamenii împart 50% din ADN-ul lor cu bananele.
30 În New York, aproximativ 1600 de oameni sunt mușcați de alți oameni anual.
31 Vata de zahăr a fost inventată de un dentist.
32 E mai probabil să ajungi președinte decât să câștigi lotul cel mare la loto.
33 Astăzi ești mai bătrân decât ai fost și mai tânăr decât vei mai fi vreodată.
Sper că v-a plăcut şi acest capitol...
Aştept comentarii :)
( ca de obicei )
CITEȘTI
OMG! Lume ciudata...
RandomScriu despre tot ce imi trece mie prin minte , despre tot ce mi se pare corect , normal sau anormal ! Sper sa va placa !❤