10 obiceiuri care îți fac viața nasoală
Ghici ce? Știi toate lucrurile alea pe care le crezi sau faci zilnic ca să îți ușurezi viața, să salvezi delfinii, să protejezi planeta, urșii panda, păstrăvul carpatin?
Vești bune: tot ce știi este greșit. Noroc că mă ai pe mine sa îti dau cateva sfaturi...
Uite 10 de obiceiuri care îți fac viața nasoală. Să-ncepem!
1 Dacă urli la câinele tău ca să-l faci să nu mai latre, tot ce faci este să-i dai impresia că ești de acord cu el și să-l convingi să latre și mai tare. Ham!
2 Brainstorming. E exact ce îți imaginezi. Toate ședințele alea în grup sunt fix pix. O serie de studii recente arată că cel mai bine îți coci singur ideea acasă și apoi te întâlnești să o discuți cu grupul.
3 Șamponul folosit zilnic nu numai că e inutil, dar e ca și cum te caci în el de păr. Cu excepția celor care au un păr foarte uleios, șamponarea zilnică nu face decât să-ți jupoaie părul de uleiurile naturale. Dacă nu mă crezi, încercă să te speli pe cap o dată/săptămână și vezi ce se intâmplă.
4 Majoritatea băuturilor energizante de genul Red Bull se laudă cu un ingredient special pe nume taurină care te transformă automat în Brusc Willis. Chestia e că doza de taurină e practic neglijabilă. De fapt, tot ce faci e să bei apă cu zahăr și cofeină.
5 Probabil că ești un om precaut care poartă cască de bicicletă. Mă scârbești! Studiile arată că soferii din trafic depășesc bicicliștii fără cască la o mai mare distanță decât cei cu cască.
6 Parfumelul de closet. De ce să-ți speli closetul când poți să înfigi un parfumel albastru care să te scape de problemă, nu? Mă dezguști... Nu numai că parfumelul ăla nu face mare lucru, dar colorantul artificial îți poate murdări și mai tare bazinul. În plus, albastrul apei e foarte tentant pentru cățeluși care beau apa direct din closet și se îmbolnăvesc.
7 Îți place să faci pe gospodarul și să speli ouăle înainte să le bagi în frigider? Felicitări, ai reușit să le îndepărtezi stratul protector natural și acum sunt predispuse la transfer de bacterii precum salmonela. Pam pam paaam!
8 Îți ștergi transpirația de pe frunte? Tot ce faci e să-ți faci corpul să transpire mai mult. Transpirația e modul natural al corpului de a-și regla temperatura, așa că cea mai bună abordare ar fi să-ți lași transpirația în pace.
9 Probabil că-ți faci și patul de dimineață nu? Ai observat cum dimineața e nițel umed de la transpirația de peste noapte? Ăsta e mediul ideal pentru dezvoltarea acarienilor și altor chestii nașpa. Cel mai bine ar fi să-l lași nefăcut ca să se usuce mai bine și mai repede.
10 Obișnuiești să apeși pe snooze? 10 minute de somn în plus îți fac mai mult rău decât bine. E prea lungă explicația pentru clipul ăsta dar caută și o să vezi.
Ok...deci sper că v-a placut acest capitol. Nu uitaţi sa dați VOT pentru ca mă motivează enorm.
Dacă v-a placut cartea nu uitaţi sa o adăugaţi la biblioteca voastră pentru ca in caz contrar veţi pierde următorul capitol...
Aştept păreri...
Next: Obiceiuri dintre bărbaţi şi femei...
CITEȘTI
OMG! Lume ciudata...
RandomScriu despre tot ce imi trece mie prin minte , despre tot ce mi se pare corect , normal sau anormal ! Sper sa va placa !❤