Incearca sa fii mai bun...

217 30 3
                                    

Inspiratieeee... imi vine acum in minte :))
Statea si ma gandeam ce am facut eu bun vacanta asta, a trecut atat de repede...!
Am stat numai pe retele de socializare toata vara... ,( ma rog aproape )
Intr-un final am plecat la bunica intr-o mini vacanta fara parinti .
In care sunt si acum ( hahahah , va fac in ciuda ) . Numai cand aud cuvantul bunica, parca simt ca rimeaza cu libertate fara parinti, mofturi...
Aici fiind un camin de batrani, matusa fiind asistenta, am zis sa mergem sa ii vizitam, atat de mult s-au bucurat, ca am zis sa ma mai duc si alta data, si asa a si fost . In fiecare seara am mers, am stat de vorba cu ei, am citit rugaciunea de seara, ii mai ajut si pe cei care sunt in carucioare. La momentul acela nu realizam cat de important era pentru ei.
Se bucurau cand ma vedeau...
Seara ma culacam mai vesela , simteam ca am facut o bucurie cuiva .
Uneori , am incercat sa ma pun in locul lor , desi stiu ca nu ma puteam simti ce simt ei cand le face cineva o bucurie .
La morala amvrut sa ajung, incerc sa spun ca putem fi mai buni , ca ne putem sterge cuvantul NU , ca am putea fi mai optimisti , ca am putea gandi mai pozitiv. Nu ar strica deloc sa facem asta .
V-ati gandit? Cred ca ar trebui sa facem ceva frumos, care sa nu ne bucure nu doar pe noi, ci si pe cei din jur!.Sa ramanem cu ceva constructiv! Sa stim ca am facut ceva frumos pentru cineva!

☆★☆★☆★☆★

Sper ca am reusit sa va schimb putin gandirea, cred ca ar trebui sa avem amintiri frumoase din vacanta si nu numai...

☆★☆★

Daca v-a placut acest capitol, nu uitati sa dati vot, m-ar motiva mult.
Si daca ati comenta cu parerea voastra despre capitol, m-ar motiva si mai mult.
Daca v-a placut atat de mult incat ati vrea sa stiti cand mai postez, adaugati cartea in biblioteca voastra.
In media este o fotografie cu mine si un baiat micut dragut ! <3
Pana data viitoare v-am pupat! ❤❤

OMG! Lume ciudata...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum