Η Τέσα Μπάριμαν που αυτή την περίοδο δούλευε σε ένα ξενοδοχείο στο κέντρο του Λος Άντζελες, ήταν όντως σεφ. Ήταν γύρω στα σαράντα πέντε πια. Δεν δυσκολευτήκαμε να την βρούμε, άλλωστε εκείνη ζούσε μια φυσιολογική ζωή.
Φυσικά αρνήθηκε ότι δούλευε στο σχολείο αλλά παραδέχτηκε ότι εκείνη την περίοδο έψαχνε δουλειά και είχε στείλει αρκετά βιογραφικά σε διάφορα μέρη. Καθώς είχε περάσει πολύς καιρός από τότε, δεν θυμόταν αν είχε στείλει βιογραφικό σε εκείνο το ιδιωτικό σχολείο.
-«Γνωρίζεις αυτήν την γυναίκα;» ρώτησα δείχνοντάς της την φωτογραφία με τη γυναίκα που δούλευε σαν μαγείρισσα στο σχολείο.
-«Τη θυμάμαι. Ήμασταν συγκάτοικοι για λίγο καιρό καθώς μοιραζόμασταν το νοίκι.» αποκρίθηκε και κοιτάχτηκα με τον Δρ. Πήτερσον.
-«Τι μπορείς να μας πεις για αυτήν;»
-«Το όνομά της ήταν Λίντα Κλάους αν δεν απατάται η μνήμη μου. Ξεκινήσαμε σαν συγκάτοικοι και άγνωστες αλλά με τον καιρό ήρθαμε κοντά και γίναμε φίλες. Εκείνη τότε δούλευε σε μια μεγάλη εταιρεία καθώς ήταν λογίστρια. Μάλιστα για ένα διάστημα νομίζω ότι έβγαινε με το αφεντικό της. Φαινόταν ευτυχισμένη αλλά μάλλον η σχέση της χάλασε καθώς ο άντρας ήταν παντρεμένος. Μετά το χωρισμό τους, παραιτήθηκε. Όταν μετά από καιρό βρήκε ξανά δουλειά, μετακόμισε λόγω απόστασης.» απάντησε η γυναίκα και δάγκωσα τα χείλη μου.
-«Πώς ήταν μετά το χωρισμό της;» ρώτησε ο Δρ. Πήτερσον.
-«Καταρρακωμένη. Τον είχε ερωτευτεί βαθιά παρόλο που είχαν δεσμό λίγο καιρό. Μετά την παραίτησή της, έμεινε στο διαμέρισμα για εβδομάδες να κλαίει. Δεν έτρωγε και δεν έβγαινε από το δωμάτιό της. Φοβήθηκα μήπως πάθει κατάθλιψη και για αυτό, προσπάθησα να της φτιάξω το κέφι. Σιγά-σιγά επανήλθε.»
-«Πότε άρχισε να ψάχνει ξανά για δουλειά;»
-«Νομίζω ήταν ένα χρόνο μετά και τελικά βρήκε αλλά έπρεπε να μετακομίσει, όπως είπα λόγω απόστασης.»
-«Μήπως είχε περίεργη συμπεριφορά μετά το χωρισμό της;» ρώτησε ο γιατρός.
-«Πέρασε μια περίοδο κατάθλιψης αλλά δεν μου φάνηκε περίεργο. Όμως μερικά βράδια είχε εφιάλτες και απλά έλεγε ασυναρτησίες.»
-«Ασυναρτησίες;»
-«Έλεγε, θα το πληρώσεις ακριβά. Θα σου στερήσω ότι μου στέρησες και κάτι τέτοια.»
-«Δεσποινίς Μπάριμαν, μήπως θυμάστε που δούλευε τότε η κοπέλα αυτή;»
-«Φυσικά και θυμάμαι καθώς πίστευα ότι ήταν τυχερή να έχει μια τόσο καλή δουλειά. Δούλευε στον όμιλο Σάλιβαν. Ξέρετε, εκείνη του μεγιστάνα.» αποκρίθηκε και πάγωσα.
YOU ARE READING
Σκοτεινοί Άγγελοι
RomanceΜερικές φορές, το σκοτάδι είναι τόσο πυκνό και βαθύ που δεν μπορείς να βγεις από μόνος σου. Δεν μπορούν να σε βγάλουν ούτε εκείνοι που ζουν στο φως. Μερικές φορές, χρειάζεσαι "σκοτεινούς αγγέλους" να σε τραβήξουν από την άβυσσο. Η Άιβερι Σάλιβαν έπ...