Κραυγές πόνου αντηχούσαν μέσα στην μισοσκότεινη αίθουσα. Κραυγές τόσο σπαρακτικές που μπορούσαν να λυγίσουν και τον πιο σκληρό άντρα. Όμως δεν μπορούσαν να λυγίσουν το άτομο που καθόταν μέσα στο σκοτάδι, σε μια άνετη θέση και παρακολουθούσε το μαρτύριο που λάμβανε χώρα.
Σχεδόν ρίγησα αντικρίζοντας εκείνο το ψυχρό και αδιάφορο βλέμμα της λες και δεν παρακολουθούσε άνθρωπο που βασανιζόταν αλλά ένα σκουπίδι του δρόμου.
Οι φωνές του αντηχούσαν μέσα στην αίθουσα και αντηχούσαν μέσα στην ψυχή μου, όμως εκείνη δεν έδειχνε κανένα ίχνος ανθρωπιάς. Έριξα το βλέμμα μου επάνω στον άντρα που εφάρμοζε το βασανιστήριο. Επίσης ακλόνητος και αδιάφορος προκαλούσε αμέριστο πόνο. Τόσο πόνο που ο οποιοσδήποτε θα είχε λυγίσει.
Ένας άντρας από την ομάδα του Άντριου Σάλιβαν πήρε ένα σφυρί στα χέρια του. Έβγαλε τα παπούτσια του άντρα που καθόταν δεμένος στην καρέκλα και άρχιζε να θρυμματίζει ένα-ένα τα δάκτυλα του ποδιού του.
Φυσικά το πρόσωπό του ήταν γεμάτο νέους μώλωπες, πρηξίματα και σκισίματα. Το ένα του μάτι είχε μαυρίσει και όλο το βλέφαρο είχε πέσει μελανιασμένο και το έκλεινε. Το αίμα είχε ξεραθεί πάνω στο πρόσωπό του, ενώ από το στόμα του έβγαιναν σάλια όταν ούρλιαζε από τον πόνο.
-«Α!!!» άφησε μία ακόμη κραυγή και το βλέμμα του έπεσε πάνω στον ατάραχο θεατή του.
-«Σκύλα!!! Ψυχοπαθή!!! Αν το μάθει ο πατέρας μου, θα αφανίσει κάθε ίχνος ύπαρξής σου από το χάρτη!!!» αναφώνησε μέσα από την κομμένη του ανάσα.
Εκείνη δεν μιλούσε. Όμως ο θρυμματισμός των δακτύλων του συνεχίστηκε. Οι κραυγές του συνεχίστηκαν. Αφού κομματιάστηκαν και τα δέκα δάκτυλα, άρχισε να φωνάζει.
-«Σκύλα!!! Θα πεθάνεις!!!»
Την επόμενη στιγμή, ο Άντριου Σάλιβαν πήρε μία τανάλια, άρπαξε το σαγόνι του άντρα και με μια κίνηση του έβγαλε με τη βία ένα δόντι. Αίμα και σάλιο έφυγαν μαζί με μια κραυγή τόσο σπαραχτική που γύρισα το βλέμμα μου αλλού.
-«Πρόσεχε πως μιλάς, Σαντάνα, γιατί θα χάσεις όλα τα δόντια σου!!!» απείλησε ο Άντριου Σάλιβαν και ρίγησα από το σκοτεινό βλέμμα που είχε εκείνη την στιγμή.
Το ίδιο βλέμμα είχε όταν έμαθε για την απαγωγή της ξαδέρφης Άιβερι και μέχρι να την βρούμε ένιωθα ότι ήθελε να καταστρέψει όλον τον κόσμο.
Φυσικά, το βασανιστήριο αυτό λάμβανε χώρα εν μέρει ως τιμωρία για ότι είχε κάνει αλλά ταυτόχρονα, ήταν ευκαιρία να τελειώνουν με την υπόθεση Σαντάνα που τους είχε παιδέψει. Προσπαθούσαν να αποσπάσουν πληροφορίες από τον Μιγκέλ Σαντάνα, τόσο για την οικογένειά του όσο και για τις δουλειές του πατέρα του.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Σκοτεινοί Άγγελοι
РомантикаΜερικές φορές, το σκοτάδι είναι τόσο πυκνό και βαθύ που δεν μπορείς να βγεις από μόνος σου. Δεν μπορούν να σε βγάλουν ούτε εκείνοι που ζουν στο φως. Μερικές φορές, χρειάζεσαι "σκοτεινούς αγγέλους" να σε τραβήξουν από την άβυσσο. Η Άιβερι Σάλιβαν έπ...