Βρισκόμουν μέσα στο υπόγειο ενός κτιρίου. Διασχίζοντας μερικούς διαδρόμους, καταλήξαμε σε μια τεράστια αίθουσα που ήταν γεμάτη με άτομα. Οι περισσότεροι από αυτούς ήταν κομψά ντυμένοι λες και βρίσκονταν σε κάποια δεξίωση ενώ όλοι φορούσαν μάσκες που έκρυβαν τα πρόσωπά τους.
Υπήρχαν και εκείνοι που δεν ανήκαν στην αφρόκρεμα των πλουσίων. Ήταν άτομα που είχαν έρθει για το θέαμα αλλά και τα στοιχήματα, καθώς στο κέντρο της αίθουσας υπήρχε μία αρένα σε στυλ κλουβιού, μέσα στο οποίο έδιναν μάχη δύο πολεμιστές.
Βρισκόμασταν σε μια υπόγεια αρένα μάχης, όπου παίζονταν στοιχήματα στη νίκη και την ήττα κάθε μαχητή. Το κοινό φαινόταν παθιασμένο καθώς φώναζαν, και γιουχάιζαν όσο δινόταν η μάχη. Η ατμόσφαιρα ήταν αρκετά ζωηρή εκεί μέσα.
-«Αυτός είναι ο τρόπος που σκέφτηκε η δεσποινίδα για να ρίξει στάχτη στα μάτια του πατέρα της. Τα κέρδη από την αρένα μπορούν να παρουσιάζονται ως κέρδη από τα ανύπαρκτα καυτά βίντεο από το ξενοδοχείο.» αποκρίθηκε ο Τζιμ.
-«Και; Γιατί με έφερες εδώ;» ρώτησα. Εκείνος άπλωσε το χέρι του και μου έδειξε την αρένα.
-«Εκεί μπορείς να εκτονωθείς όσο θέλεις.» είπε με ένα πονηρό χαμόγελο.
Με τράβηξε προς έναν πάγκο όπου κατέγραφαν όσους ήθελαν να δοκιμάσουν την τύχη τους και να βγάλουν μερικά δολάρια.
-«Όνομα.» ψέλλισε ο άντρας που καθόταν πίσω από τον πάγκο.
-«Ραφαέλ.»
-«Πάρε μια μάσκα και το νούμερό σου.» αποκρίθηκε και μου έδωσε μια μάσκα ληστείας και το νούμερο 17.
Δεν άργησε να έρθει η σειρά μου. Όταν άκουσα το νούμερό μου, εισήλθα μέσα στην αρένα και το νούμερο 18 ήταν ο αντίπαλός μου. Ήταν πιο μεγαλόσωμος από εμένα αλλά γεμάτος ανοίγματα.
Δεν χρειάστηκαν περισσότερα από μερικές κινήσεις για να βγει νοκ άουτ. Η παράσταση εκείνη ενθουσίασε το κοινό και όσο οι αντίπαλοί μου άρχισαν να πέφτουν αναίσθητοι ο ένας μετά τον άλλο, κραυγές και ξεφωνητά ενθουσιασμού κάλυπταν την αρένα.
Το σημαντικότερο ήταν ότι εκτόνωνα ότι υπήρχε μέσα μου και με βάραινε.
****
Αν δεν το έβλεπα με τα ίδια μου τα μάτια, δεν θα το πίστευα. Ο Ραφαέλ ήταν όντως στο κέντρο της αρένας και μαχόταν με ένα σωρό άλλους άντρες.
YOU ARE READING
Σκοτεινοί Άγγελοι
RomanceΜερικές φορές, το σκοτάδι είναι τόσο πυκνό και βαθύ που δεν μπορείς να βγεις από μόνος σου. Δεν μπορούν να σε βγάλουν ούτε εκείνοι που ζουν στο φως. Μερικές φορές, χρειάζεσαι "σκοτεινούς αγγέλους" να σε τραβήξουν από την άβυσσο. Η Άιβερι Σάλιβαν έπ...