Για αλλαγή είχα ξυπνήσει με όρεξη και είχα φθάσει στο γραφείο με ένα πλατύ χαμόγελο στο πρόσωπό μου και έτοιμη να βυθιστώ στα βουνά εγγράφων. Ο Λίαμ είχε μείνει μαζί μου μέχρι και σήμερα το πρωί. Αφήσαμε μαζί το διαμέρισμα και με ένα πρωινό φιλί, πήρε ο καθένας το δρόμο του.
-«Λάμπεις ολόκληρη. Έγινε κάτι καλό;» άκουσα τη Μιράντα να λέει όσο στεκόταν απέναντί μου περιμένοντας να υπογράψω κάποια έγγραφα και χαμογέλασα πλατιά.
Παρόλο που δεν της είχα μιλήσει για την εξαφάνιση του Λίαμ, μάλλον θα είχε καταλάβει ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Όμως τώρα μπορούσε να δει ξανά την χαρούμενη διάθεσή μου.
-«Πολύ καλό!!!» απάντησα και μου χαμογέλασε πίσω.
-«Χαίρομαι για σένα, μικρή μου.»
-«Όμως πώς πάει με τον θείο Άντριου;» θυμήθηκα να τη ρωτήσω για τη δική της σχέση. Έδειχνε αμήχανη να μιλάει μαζί μου το θέμα. Τελικά, άφησε έναν βαθύ αναστεναγμό.
-«Είναι υπερβολικά απασχολημένος.» ψέλλισε κάτι που μαρτυρούσε ότι δεν περνούσαν χρόνο μαζί. Ο θείος ήταν ενεργός τα βράδια και η Μιράντα τη μέρα. Τα ωράρια τους δύσκολα συγχρονίζονταν.
-«Μήπως θέλεις να πάρεις μερικές μέρες άδεια, Μιράντα;» ρώτησα.
-«Τι είναι αυτό; Ακόμη δεν πήρες καλά-καλά διοικητική θέση και επιδεικνύεις τη δύναμή σου;» με πείραξε και ρόδισαν τα μάγουλά μου.
Για μια στιγμή, είχα ξεχάσει, ότι δεν μιλούσα με μια υπάλληλο του ομίλου, αλλά με το επόμενο πιο αγαπημένο μου πρόσωπο μετά τους γονείς μου.
-«Ποιος ο λόγος να έχω εξουσία αν δεν μπορώ να την χρησιμοποιήσω; Άλλωστε σου αξίζει.» απάντησα πίσω. Εκείνη χαμογέλασε συγκαταβατικά αλλά δεν δέχτηκε.
Αν έπαιρνε άδεια αυτές τις πολυάσχολες μέρες, όλοι θα με κατηγορούσαν ότι έδειχνα εύνοια στην Μιράντα επειδή την γνώριζα προσωπικά και ίσως κατηγορούσαν εκείνη ότι εκμεταλλευόταν τη στενή μας σχέση.
-«Σε αντίθεση με τη δεσποινίς Ντέιβις, εγώ δεν θα πω όχι, αν μου δώσεις άδεια.» ακούστηκε η φωνή της Ντόροθυ που έμπαινε εκείνη τη στιγμή στο γραφείο.
Πλέον μου μιλούσε στον ενικό, άλλωστε περνούσαμε τόσες ώρες μαζί και είχαμε την ίδια ηλικία περίπου. Η Μιράντα την κοίταξε τάχα αυστηρά και εκείνη αναστέναξε. Χαμογέλασα με εκείνη την αστεία σκηνή.
Τα χαμόγελα όμως έσβησαν από τα πρόσωπά μας, όταν η Ντόροθυ μου ανάφερε μία ακόμη πτώση των μετοχών του ομίλου Σάλιβαν. Μετά το επεισόδιο πριν εβδομάδες, είχε αρχίσει να παρατηρείται πτώση της προόδου της εταιρείας.
VOUS LISEZ
Σκοτεινοί Άγγελοι
Roman d'amourΜερικές φορές, το σκοτάδι είναι τόσο πυκνό και βαθύ που δεν μπορείς να βγεις από μόνος σου. Δεν μπορούν να σε βγάλουν ούτε εκείνοι που ζουν στο φως. Μερικές φορές, χρειάζεσαι "σκοτεινούς αγγέλους" να σε τραβήξουν από την άβυσσο. Η Άιβερι Σάλιβαν έπ...