Μέρος Ι:Η Γένεσις 1. Άιβερι Μόργκαν Ραφαέλ

271 30 16
                                    


Από την στιγμή που ξημέρωσε, έχει ξεκινήσει ένας μικρός πανικός στη βίλα καθώς όλοι όσοι δουλεύουν εδώ, βρίσκονται σε εγρήγορση για να ετοιμάσουν τα πάντα στην εντέλεια για το πάρτι γενεθλίων της μικρής κληρονόμου των Σάλιβαν.

Αυτά είναι τα πέμπτα γενέθλια του κοριτσιού και όπως κάθε χρονιά, επρόκειτο για μια μικρή ιδιωτική γιορτή. Συγγενείς και φίλοι της οικογένειας παρευρίσκονται φέρνοντας ένα σωρό δώρα, ενώ υπάρχουν και κάποιοι συνεργάτες του κ. Σάλιβαν που δεν έχουν καν γνωρίσει την κόρη του αλλά έρχονται στο πάρτι για να βρουν ευκαιρία να εμβαθύνουν τις επαγγελματικές τους σχέσεις μαζί του.

Το όνομα Σάλιβαν είναι ξακουστό στον κόσμο των επιχειρήσεων του Λος Άντελες και φυσικά έχει επιρροή σε όλη την Καλιφόρνια, παίζοντας σημαντικό ρόλο στην οικονομίας της, κατέχοντας έναν από τους μεγαλύτερους χρηματοοικονομικούς ομίλους. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι μία από τιςς πλουσιότερες οικογένειες της δυτικής ακτής.

Την δύναμη και τον πλούτο των Σάλιβαν ενέτεινε ο δεσμός τους με την οικογένεια Μεντίνα, έναν άλλο μεγάλο επιχειρηματία και «βαρόνο» του τομέα μεταφορών, έχοντας στο όνομά του μία από τις αεροπορικές γραμμές της Καλιφόρνια.

Με λίγα λόγια, δούλευα στη βίλα ζάπλουτων ως νταντά της μικρής τους κόρης.

Είχα προσληφθεί μόλις πριν έξι περίπου χρόνια, όταν η κα. Σάλιβαν έμεινε έγκυος προκειμένου να την βοηθήσω κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης της αλλά και να γίνω η νταντά του παιδιού της μόλις εκείνο γεννηθεί.

Με αυτόν τον τρόπο, δούλευα έξι σχεδόν χρόνια σε αυτό το σπιτικό, το οποίο δεν ήταν απαλλαγμένο από τα προβλήματα, όσα χρήματα και να είχαν οι ιδιοκτήτες του.

Όσο ήταν έγκυος η κα. Σάλιβαν, είχα ακούσει κουτσομπολιά από τους υπόλοιπους εργαζομένους του σπιτιού που αφορούσε τη σχέση του ζευγαριού. Ο γάμος είχε γίνει μόλις τρία χρόνια πριν την πρόσληψή μου από συμφέρον των οικογενειών.

Παρόλα αυτά, η κα. Σάλιβαν φαινόταν να έχει πάρει στα σοβαρά το ρόλο της συζύγου και είχε κάνει μεγάλη προσπάθεια να ζεστάνει τη σχέση της με τον σύζυγό της.

Όμως εκείνος ήταν αμετανόητος γυναικάς και όσο εκείνη έμενε σπίτι να οργανώνει το σπιτικό της, εκείνος είχε εξωσυζυγικές σχέσεις, για τις οποίες η κα. Σάλιβαν σιωπούσε στην αρχή, αλλά μετά από λίγο καιρό άρχισε να παραπονιέται και το ζευγάρι είχε τρομερούς καβγάδες.

Σκοτεινοί ΆγγελοιDonde viven las historias. Descúbrelo ahora