Έχοντας τον Νέηθαν και τον Τζιμ στο πλευρό μου, εμφανίστηκα μπροστά από τη βίλα. Είχαν περάσει κάμποσες εβδομάδες από εκείνη την τρομερή βραδιά. Αυτή τη στιγμή, έπρεπε να δείξω όσο θάρρος μπορούσα και να τον αντιμετωπίσω προκειμένου να πετύχω τον στόχο μου.
Ο μπάτλερ της βίλας, με οδήγησε στο γραφείο του όπως κάθε φορά. Καθόταν στο γραφείο του καπνίζοντας ένα πούρο και πίνοντας το ποτό του. Τα μάτια του έπεσαν με αηδία πάνω μου.
-«Έχεις το θράσος να επιστρέφεις μετά από ότι έκανες;» αποκρίθηκε με ήπια φωνή αλλά αυτό ήταν πιο τρομακτικό από το να αρχίσει να φωνάζει.
-«Πατέρα...» ψέλλισα ενώ η καρδιά μου χοροπηδούσε μέσα στο στήθος μου.
-«Σου είπα ότι δεν θα ταΐζω ανίκανους και άχρηστους.» είπε ξανά και έσφιξα τις γροθιές μου.
-«Σε ποια τρύπα κρυβόσουν τόσο καιρό; Καλύτερα να έμενες εκεί γιατί τώρα δεν θα φύγεις ζωντανή από εδώ μέσα.» είπε και ρίγησα.
-«Ξέρω ότι έκανα λάθος, όμως πατέρα δεν είμαι άχρηστη. Μπορεί να μην «διασκέδασα» τον συνεργάτη σου, όμως έκανα αυτό που μου ζήτησες.» ψέλλισα προσπαθώντας να ακουστώ με καθαρή φωνή.
Παρατήρησα το σούφρωμα στα φρύδια του και κατάλαβα ότι έπρεπε να επιμείνω για να επιβιώσω.
-«Είχα ήδη κάνει κάποιες κινήσεις για να φέρω εις πέρας την «αποστολή» που μου έδωσες και καθώς το είχα πετύχει, δεν μου φαινόταν καλό να «ταπεινωθώ» μπροστά σε εκείνον τον άντρα. Πως θα με πάρει στα σοβαρά, όταν αργότερα, αναλάβω τα ηνία της οργάνωσης;»
Τα λόγια μου τον έβαλαν σε σκέψη αν και το βλέμμα του ήταν καχύποπτο. Πήρα μια ακόμη βαθιά ανάσα και άρχισα να του μιλάω για το ξενοδοχείο που ίδρυσα, το οποίο φαινομενικά ήταν ένα αρκετά πολυτελές ξενοδοχείο, με όλες τις ανέσεις και υπηρεσίες που μπορούσε να προσφέρει, όμως στην πραγματικότητα, μπορούσα να μάθω τα μυστικά των σημαντικών προσώπων.
-«Πως τα κατάφερες; Που βρήκες τους πόρους για κάτι τέτοιο;» με ρώτησε ακόμη καχύποπτα.
-«Είμαι σίγουρη ότι ο συνεργάτης σου ανέφερε κάποιον άντρα που του χάλασε τη διασκέδαση.»
-«Όντως. Ο Σαντάνα φαινόταν εξοργισμένος με κάποιον που τόλμησε να τον γελοιοποιήσει με αυτόν τον τρόπο.»
-«Κατάφερα να ρίξω στα δίκτυα μου εκείνον τον άντρα καθώς αυτός είναι ο χορηγός μου. Για την ακρίβεια, δέχτηκα την εντολή σου να πάω στον Σαντάνα, προκειμένου να φουντώσω τη ζήλια και την κτητικότητα μέσα του, όμως ο Σαντάνα ξεπέρασε τα όρια.» είπα προσπαθώντας να τον πείσω.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Σκοτεινοί Άγγελοι
Любовные романыΜερικές φορές, το σκοτάδι είναι τόσο πυκνό και βαθύ που δεν μπορείς να βγεις από μόνος σου. Δεν μπορούν να σε βγάλουν ούτε εκείνοι που ζουν στο φως. Μερικές φορές, χρειάζεσαι "σκοτεινούς αγγέλους" να σε τραβήξουν από την άβυσσο. Η Άιβερι Σάλιβαν έπ...