37. Η βοηθός

49 18 5
                                    

Παρόλο που είχα κοιμηθεί καλά για πρώτη φορά, είχα ξυπνήσει με ένα βάρος στο στήθος. Δεν είχα καλή διάθεση και δεν ήξερα το λόγο. Κάθε τόσο με έπιανε ρίγος από το πουθενά και ένιωθα ένα τσίμπημα στην καρδιά. Μερικές φορές, έπιανα τον εαυτό μου να αφαιρείται και να χάνεται η σκέψη μου στο κενό σαν να μην μπορούσα να συγκεντρωθώ.

Τελικά, η Μιράντα και η Ντόροθυ βρέθηκαν να στέκονται μπροστά μου καθώς ήθελα να ανακοινώσω κάτι.

-«Μιράντα και Ντόροθυ, θα γίνετε οι προσωπικές μου γραμματείς.» είπα και είδα την έκπληξη στα μάτια της Ντόροθυ ενώ ένα ήπιο χαμόγελο βρισκόταν στο πρόσωπο της Μιράντα.

Καθώς είχε αλλάξει η διεύθυνση λόγω της κατάστασης του πατέρα, εκείνος βρήκε την ευκαιρία να με ορίσει και επίσημα ως διευθύντρια αλλά και ιδιοκτήτρια του ομίλου. Εκείνος θα έμενε με ένα ποσοστό μετοχών.

Κατά τη γνώμη μου, ήταν αρκετά νωρίς για να αποσυρθεί από την ενεργό δράση. Ακόμη και αν αργούσε να αναρρώσει, μπορούσε ακόμη να πάρει πίσω τη θέση του.

Όμως είχε δουλέψει για αρκετό καιρό ακατάπαυστα και ήταν σειρά του να ξεκουραστεί και να χαρεί λίγη ελευθερία ενώ παράλληλα, θα προσπαθούσε να αναζωπυρώσει την σχέση του με τη μητέρα.

Είχα προσέξει ότι είχαν παγώσει κάπως μεταξύ τους και παρόλο που όταν ήμουν μπροστά προσπαθούσαν να μοιάζουν με ευτυχισμένο ζευγάρι, ήξερα ότι απλά υποκρίνονταν. Υποψιαζόμουν ότι ήμουν η αιτία που είχαν απομακρυνθεί. Η τραγωδία του να χάσουν ένα παιδί, ίσως να λειτούργησε αρνητικά πάνω τους.

Δεν είχα εμπλακεί καθώς δεν ήθελα να τους πιέσω ψυχολογικά να κάνουν κάτι που δεν ήθελαν. Φυσικά, δεν μου άρεσε να έχουν εκείνη τη σχέση. Όμως το ατύχημα του πατέρα, τους έφερε πιο κοντά και ίσως να υπήρχε ελπίδα για εκείνους τους δύο.

Καθώς όμως άλλαζε η διεύθυνση του ομίλου, θα έπρεπε να αλλάξουν και οι βοηθοί. Η κα. Μάλορι ήταν πλέον αρκετά μεγάλη για να ξεκινήσει να δουλεύει ξανά για τη νέα γενιά των Σάλιβαν. Ήταν επόμενο ότι θα επέλεγα ένα από τα νέα άτομα που δούλευαν σαν γραμματείς για να είναι ο προσωπικός μου βοηθός.

Μάλιστα όλοι πόνταραν στη Μιράντα καθώς υπήρχε και ένα παρελθόν μεταξύ μας και είχαν δίκιο. Εκείνο όμως που δεν περίμενε κανείς αλλά ούτε και η ίδια, ήταν η επιλογή της Ντόροθυ Ντίκενς. Για την ακρίβεια, η επιλογή της κοπέλας εκείνης ήταν μετά από υπόδειξη της Μόργκαν.

Σκοτεινοί ΆγγελοιDonde viven las historias. Descúbrelo ahora