Θα ήταν ψέμα αν έλεγα ότι δεν ήταν μεγάλο το σοκ να ξυπνάω γυμνή δίπλα σε μια άλλη γυναίκα. Το σώμα μου μύριζε ιδρώτα ενώ είχα μια περίεργη αίσθηση στο κάτω μέρος του σώματός μου.
Τα μάγουλά μου κοκκίνισαν όταν είδα ένα συγκεκριμένο αντικείμενο πεταμένο στο πάτωμα δίπλα στο κρεβάτι. Γύρισα και κοίταξα την κοπέλα που κοιμόταν τόσο ανέμελα και γλυκά δίπλα μου και αναστέναξα.
Σηκώθηκα διακριτικά από το κρεβάτι και εισήλθα στο μπάνιο για ένα ντους. Αν και δεν ήταν ιδιαίτερα φανερά, δεν ήταν εντελώς ανύπαρκτα τα σημάδια και οι αποδείξεις του τι συνέβη χθες το βράδυ.
Φυσικά δεν θυμάμαι τίποτα. Είμαι σίγουρη ότι έλαβε χώρα μια αρκετά καυτή και ιδιαίτερη νύχτα και όμως δεν θυμόμουν τίποτα. Καλύτερα έτσι. Παρόλο που δεν ήμουν ανόητη για να καταλάβω, ήταν καλύτερα που δεν το θυμόμουν. Διαφορετικά, ίσως να είχα τύψεις και ενοχές. Θα ένιωθα ότι τον είχα προδώσει.
Ακόμη νοιαζόμουν για το τι σκεφτόταν για μένα, παρόλο που τελικά μετά από όλα τα λόγια και εκδηλώσεις αγάπης, δεν κατάφερε να με αποδεχτεί. Ίσως για αυτό, δεν μπορώ να εμπιστευτώ ακόμη άλλο άτομο πέρα από τον Ραφαέλ και τη Μόργκαν. Όμως πονούσα, αχ πόσο πονούσα που είχα βγει αληθινή.
Χαιρόμουν για τον Ραφαέλ που είχε βρει κάποιον να τον αποδεχτεί όταν το άτομο που εγώ είχα επιλέξει, με είχε απαρνηθεί. Ίσως εκείνη η μισητή γυναίκα είχε δίκιο. Η ύπαρξή μου είναι περιττή σε αυτόν τον κόσμο.
Α!!! Είχα ξεκινήσει να κάνω ξανά αυτές τις ηττοπαθείς σκέψεις. Είχα δουλέψει τόσο σκληρά με τον Δρ. Πήτερσον για να απαλλαχτώ από αυτές. Γιατί επέστρεφαν να με στοιχειώσουν;
Τέλος πάντων, έπρεπε να πάω στην εταιρεία. Αφού έφαγα κάτι γρήγορο, πήρα την τσάντα που πλέον διέθετε πράγματα των αγγέλων μου και αποχώρησα.
Στην είσοδο της πολυκατοικίας, στέκονταν δύο άτομα. Ήταν οι σωματοφύλακες της Νίνα. Παρόλο που προσπαθούσαν να είναι διακριτικοί, δεν ένιωθα ιδιαίτερα άνετα. Βγαίνοντας από την κεντρική πόρτα της πολυκατοικίας, απλά μου έγνεφαν κάθε πρωί προς ένδειξη ευγένειας.
Φθάνοντας στην εταιρεία, η Μιράντα και η Ντόροθυ έχουν να μου δώσουν βουνά εγγράφων για μελέτη και υπογραφή. Μέσα στη μέρα, χρειάζεται ακόμη να συναντήσω ένα σωρό κόσμο από συνεργάτες μέχρι και ανταγωνιστές.
Το τελευταίο διάστημα έχω επικεντρωθεί σε ένα project που ίσως βοηθήσει με το κύρος της εταιρείας, την ανέγερση της επιχείρησης Χάρολντς.
KAMU SEDANG MEMBACA
Σκοτεινοί Άγγελοι
RomansaΜερικές φορές, το σκοτάδι είναι τόσο πυκνό και βαθύ που δεν μπορείς να βγεις από μόνος σου. Δεν μπορούν να σε βγάλουν ούτε εκείνοι που ζουν στο φως. Μερικές φορές, χρειάζεσαι "σκοτεινούς αγγέλους" να σε τραβήξουν από την άβυσσο. Η Άιβερι Σάλιβαν έπ...