59. Το «θηκάρι»

47 12 0
                                    

Δύο ακόμη άτομα έφθασαν στο διαμέρισμα. Η νεαρή γυναίκα έπεσε στην αγκαλιά του ώριμου άντρα, τον οποίο αναγνώρισα αμέσως. Ήταν εκείνος που είχε κάνει την συμφωνία μαζί μου, ο Άντριου Σάλιβαν και ο δεύτερος ήταν εκείνος ο νεαρός που λίγο έλειψε να με βιάσει.

Την επόμενη στιγμή, ο Ραφαέλ, όρμησε στον νεαρό άντρα και τον χτύπησε στο πρόσωπο. Ήταν έτοιμος να τον χτυπήσει ξανά, αν οι δύο άλλοι άντρες δεν τον συγκρατούσαν.

-«Ραφαέλ, ηρέμησε και εξήγησέ μας τι συμβαίνει;» αναφώνησε ο Άντριου Σάλιβαν. Μέσα στην ισχυρή λαβή του, ο Ραφαέλ ηρέμησε.

-«Για την ακρίβεια, θα θέλαμε εσείς να μας εξηγήσετε.» αποκρίθηκε ο ψυχολόγος.

Αφού καταλάγιασε ο Ραφαέλ, η νεαρή γυναίκα με το όνομα Μιράντα άρχισε να τους εξηγεί ξανά. Ο Βίνσεντ έσφιξε τις γροθιές του.

-«Η Ντορέτα Μόρτιμερ έχει εμμονή μαζί μου.» είπε μόνο και σχεδόν όλοι κατάλαβαν.

-«Η έξυπνη και κοφτερή ξαδέρφη μου δεν θα μπορούσε να μην το αντιληφθεί αφού όλοι ξέρουμε ότι είναι κινούμενο ψυχόμετρο.» αποκρίθηκε με μια πικρή έκφραση στο πρόσωπό του ο νεαρός άντρας.

-«Αυτό εξηγεί τα πράγματα. Στα μάτια εκείνης της κοπέλας, αναβίωσε όσα είχε ζήσει με εκείνη τη γυναίκα. Έπειτα, έφερε στην επιφάνεια την καταπιεσμένη μνήμη ότι η γυναίκα εκείνη είχε εμμονή με τον πατέρα της.» άρχισε να αναλύει ο ψυχολόγος.

-«Και τώρα τι κάνουμε; Είναι κάτι που θα περάσει;» ρώτησε ο Άντριου Σάλιβαν.

-«Όπως είπε ο νεαρός Μεντίνα, η Άιβερι Σάλιβαν είναι αρκετά έξυπνη. Θα συνδυάσει τις συμπεριφορές των δύο γυναικών και πολύ φοβάμαι ότι θα καταλήξει να θυμηθεί την αλήθεια.» αποκρίθηκε ο ψυχολόγος.

-«Όμως ο πατέρας της δεν φταίει για ότι συνέβη. Εκείνη η γυναίκα ήταν ψυχικά ασταθής.» αποκρίθηκε ο Άντριου Σάλιβαν.

-«Δεν έχει σημασία αν φταίει ή όχι. Πολύ φοβάμαι ότι αν η Άιβερι θυμηθεί, τότε θα σπάσουν τα δεσμά που κρατούν σώφρωνες τους δύο άλλους εαυτούς.» ψέλλισε κοιτώντας τον Ραφαέλ.

-«Αν εννοείς ότι θα καταλήξω να σκοτώνω άπιστους συζύγους, ίσως και να έχεις δίκιο.» απάντησε ο Ραφαέλ κάνοντας όλους να τον κοιτάξουν με έκπληξη.

Ο ψυχολόγος αναστέναξε.

-«Σας έχω εξηγήσει ξανά, ότι τέτοιου είδους περιστατικά αφήνουν μεγάλο τραύμα στην ψυχή και το μυαλό του θύματος. Ο πόνος του μετατρέπεται σε δίψα για εκδίκηση. Το γεγονός ότι ο Ραφαέλ έχει ήδη αυτή τη σκέψη, είναι η απόδειξη. Όμως αυτό που τον κράτησε μακριά από την υλοποίησή της είναι η ισχυρή θέληση της Άιβερι σε συνδυασμό με την κατανόηση που έλαβε από τον περίγυρό της. Για την ακρίβεια, η Άιβερι είναι μια αρκετά σπάνια περίπτωση, καθώς ελέγχει και επικοινωνεί με τις άλλες προσωπικότητές της.» εξήγησε ο ψυχολόγος.

Σκοτεινοί ΆγγελοιWo Geschichten leben. Entdecke jetzt