29. Ενδόμυχη υπόσχεση

59 15 4
                                    

    Δεν περίμενα ποτέ ότι θα την έβλεπα στην φιλανθρωπική εκδήλωση που ετοίμαζε ένα αρκετά σημαντικό πρόσωπο της οικονομίας της Καλιφόρνια. Παρόλο που η οικογένειά μου είχε ρίζες στον υπόκοσμο, είχε μερικές νόμιμες επιχειρήσεις νυχτερινής διασκέδασης ως βιτρίνα. Για λόγους κύρους, ο πατέρας δέχτηκε μια πρόσκληση και με έστειλε να εκπροσωπήσω την οικογένεια.

Στεκόταν σε μια άκρη φορώντας ένα ασημένιο και κάπως προκλητικό φόρεμα και έμοιαζε να είναι το κύριο πρόσωπο της βραδιάς. Τα μάτια της έλαμπαν σαν πετράδια και για αυτό δεν χρειαζόταν πολλά κοσμήματα.

Το κολλητό φόρεμα διέγραφε το λεπτεπίλεπτο κορμί της ενώ το άνοιγμα που είχε μπροστά ήταν ικανό να ανάψει φωτιές στις καρδιές αλλά και στα παντελόνια των αντρών.

Την επόμενη στιγμή, ένας άντρας την πλησίασε και άρχισε να της μιλάει ενώ εκείνη έδειχνε να ρίχνει την προσοχή της πάνω του. Όταν την πλησίαζε περισσότερο από όσο έπρεπε, ή όταν το χέρι του ζωνόταν γύρω από τη μέση της, ένιωθα μέσα μου μια φωτιά να καίει τα σωθικά μου.

Νόμιζα ότι δεν με ένοιαζε. Νόμιζα ότι οι δύο εβδομάδες που πέρασαν χωρίς να τη δω ήταν αρκετές για να την ξεχάσω. Όταν όμως έβλεπα εκείνον τον άντρα να της μιλάει και να έχει ένα επιτηδευμένο πονηρό βλέμμα ενώ εκείνη έδειχνε τις αθώες και ντροπαλές κινήσεις της μπροστά του, εκνευρισμός και θυμός καίγονταν μέσα μου.

Όταν εκείνος ο άντρας έδινε προσφορές για να αγοράσει μια σπάνια συλλογή βιβλίων, κατάλαβα ότι θα την χάριζε σε εκείνη. Όμως, όσο πλούσιος και να ήταν κάποιος, δεν έκανε ένα τέτοιο δώρο αν δεν τον ένοιαζε ρομαντικά. Άρχισα επίσης να κάνω μεγαλύτερες προσφορές και τελικά κέρδισα.

Όλο το βράδυ, ήταν προσκολλημμένος πάνω της και την άγγιζε και ένιωθα ότι ήθελα να του κόψω τα χέρια. Κάποια στιγμή, τους είδα να βγαίνουν στη βεράντα του ξενοδοχείου. Πλησίασα. Όταν τον είδα να μπαίνει ξανά μέσα μόνος, ήταν η ευκαιρία μου.

Όταν έμεινα μόνος μαζί της, ο θυμός και ο εκνευρισμός που με διακατείχε, ξεδιπλώθηκε άπρεπα. Άρχισα να της μιλάω με άσχημα υπονοούμενα μην μπορώντας να κλείσω το στόμα μου. Τελικά, όταν προσπάθησε να μου αντιμιλήσει, δεν συγκρατήθηκα.

Ο θυμός είχε μετατραπεί σε επιθυμία και την γεύτηκα. Α! Είχα δύο εβδομάδες να τη γευτώ. Αυτό φούντωσε την επιθυμία μέσα μου και ταυτόχρονα το θυμό μου, που είχα βγει εκτός εαυτού.

Σκοτεινοί ΆγγελοιМесто, где живут истории. Откройте их для себя