45. Βαθιά νερά

39 13 1
                                    

    Όλα κυλούσαν ομαλά, μέχρι που εμφανίστηκε εκείνος ο άντρας στο ξενοδοχείο μου. Ακολουθούμενος από τα πιστά του τσιράκια, κοιτούσε δεξιά και αριστερά. Μάλιστα έκλεισε και ένα δωμάτιο ενώ είχε σκοπό να μείνει μερικές μέρες.

Ο πατέρας με προειδοποίησε να μην εξοργίσω ξανά τον Μιγκέλ Σαντάνα και να του παρέχω ότι θελήσει. Φυσικά, αρνιόμουν κατηγορηματικά να του δώσω το σώμα μου. Ο πατέρας με διαβεβαίωσε ότι είχε μιλήσει μαζί του και δεν θα είχα πρόβλημα, άλλωστε και ο ίδιος ο Σαντάνα λάτρευε τις ισχυρές γυναίκες, αλλά όχι με τον τρόπο που νόμιζε ο πατέρας.

Δεν άργησα να μάθω ότι λάτρευε να ποδοπατεί την περηφάνια και την δυναμικότητα των γυναικών. Ήταν ένας σαδιστής που ήθελε να τον υπηρετούν όλες οι γυναίκες του κόσμου. Αηδίαζα και μόνο στην όψη του.

Παρόλα αυτά, υποπτευόμουν ότι δεν με είχε πλησιάσει προκειμένου να έρθει πιο κοντά με την κόρη του συνεργάτη του. Το έβλεπα στα μάτια του ότι είχε άλλα σχέδια, πιο σκοτεινά. Υποπτευόμουν ότι ήθελε να βρει τον Ραφαέλ και να του κάνει κακό. Δεν θα το επέτρεπα.

Ευτυχώς, ο Ραφαέλ δεν είχε εμφανιστεί στην αρένα τις τελευταίες τρεις μέρες και ήλπιζα να μην εμφανιστεί μέχρι να φύγει ο Σαντάνα. Σίγουρα εκείνη η αλεπού θα είχε βάλει ανθρώπους του να παρακολουθούν εμένα και του σωματοφύλακές μου και φυσικά θα είχε μάθει για την αρένα που είχα δημιουργήσει «υπόγεια».

-«Μου αρέσει ο τζόγος και πόσο μάλλον όταν το θέαμα είναι εντυπωσιακό. Άκουσα ότι έχεις μία παράνομη αρένα μάχης. Μπορώ να στοιχηματίσω πολλά χρήματα.» αποκρίθηκε ένα βράδυ που παίρναμε μαζί το κοκτέιλ μας ως μέρος των υπηρεσιών και της φιλοξενίας μου.

-«Ώστε ενδιαφέρεσαι για κάτι τέτοιο.» αποκρίθηκα ψύχραιμη.

-«Μμ. Άκουσα μάλιστα ότι υπάρχει ένας ανίκητος πρωταθλητής και ότι τα στοιχήματα πάνω του έχουν περιορισμό και για αυτό, όλοι τρέχουν από νωρίς να πιάσουν θέση.»

-«Γνωρίζεις αρκετά για το χόμπι που απέκτησα πρόσφατα.»

-«Μμ. Είναι αρκετά ενδιαφέρον. Άλλα άτομα του υποκόσμου, θέλουν να δοκιμάσουν την τύχη τους και συνεχώς φέρνουν μαχητές να προκαλέσουν τον πρωταθλητή σου.»

-«Όντως.» Δεν μπορούσα να αρνηθώ καθώς φαινόταν ότι είχε κάνει την έρευνά του.

-«Μη μου πεις, θέλεις να προκαλέσεις τον πρωταθλητή μας;» ρώτησα με ένα πονηρό βλέμμα. Το δικό του βλέμμα έγινε πιο σοβαρό. Ίσως και να συνειδητοποιούσε ότι κανείς από τους άντρες που είχε μαζί του, δεν ήταν ικανός να νικήσει το Ραφαέλ.

Σκοτεινοί ΆγγελοιOù les histoires vivent. Découvrez maintenant