14.7. Zubár

41 13 4
                                    

Oliver vyliezol z vody a široko sa usmieval. „Zvládol som to! A vôbec som sa nebál."

„Šikovný," pochválil ho Marek a nežne ho pohladil po líci. „Teraz by sme mohli ísť obaja, čo povieš?"

Oliver sa nechápavo zamračil. „Ako obaja?"

„Normálne. Zakvačíme sa jeden do druhého a spustíme sa spolu. Bude sranda. Poď."

Oliver sa nenechal dvakrát prehovárať. Spoločná jazda na tobogane bola famózna! Mohol sa Mareka dotýkať bez akýchkoľvek zábran, dokonca sa to od neho vyžadovalo. Čľupli do vody a na chvíľu sa ocitli pod hladinou. Vynorili sa naraz. Ocitli sa tvárou v tvár.

Hnedá sa vpíjala do modrej. Oliver sa vzrušene triasol na celom tele. Marek prekonal tú krátku vzdialenosť, čo ich delila a ich pery sa dotkli.

„Oli, Oli." Romantickú chvíľu prerušil nástojčivý hlas. „Oliver, vstávaj."

„Hmmm?" zamručal, snažiac sa nadviazať tam, kde skončili. No Marek sa rozplynul.

Frustrovane si uvedomil, že to bol iba sen. Prečo ho mama musela zobudiť v tom najlepšom? A prečo ho vlastne budí? Namáhavo rozlepil viečka.

„No konečne," usmiala sa naňho láskavá mamina tvár. „Vstávaj, zlato. Dnes máš termín preventívky u zubára."

Ach, nie! Akoby nestačilo, že ho prerušila v tom najlepšom, ešte aj zubár! To sa ten deň krásne začína...

Zachránené prázdniny ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat