18.7. Mapa

43 13 6
                                    

Marek zaklapol notebook a unavene zívol. „To je nuda,“ zašomral. Celý deň strávil zavretý doma hraním hier.

Nemal čo robiť. Von sa mu samému nechcelo. Lukáš bol na brigáde a hoci sa už určite vrátil, nemal záujem počúvať jeho reči o tom, ako ho to tam nebaví a namiesto toho by radšej niekde balil baby. Kristián mu hneď ráno napísal, že musí ísť na výlet s rodičmi a mladším bratom. Marek ostal sám ako prst. Niekoľkokrát mu napadlo, že by mohol kontaktovať Olivera, no nechcel sa vnucovať. Určite mal svoj program.

Otvoril okno a zahľadel sa na ulicu pred bytovkou. Šantiace deti sa preháňali na bicykloch, kolieskových korčuliach a veselo sa smiali a pokrikovali. Pomaly klesajúce slnko vytváralo zaujímavé tiene. Obloha bez jediného mráčika. V diaľke kostolný zvon odbil sedem. Vzdychol si. Ak okamžite nevyrazí von, unudí sa k smrti.

Hodil na seba obľúbené tielko s potlačou mapy Veľkej Británie, natiahol prvé džínsy čo našiel v chaose na stoličke, skontroloval, či má mobil, kľúče a peňaženku, napísal mame esemesku, nech ho tak skoro nečaká a vyrazil do ulíc.

Rozhodol sa skúsiť to najprv v kine. Možno budú dávať niečo, pri čom príde na iné myšlienky. Niečo akčné a poriadne krvavé.

Zachránené prázdniny ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat