28.7. Nanuk

42 14 2
                                    

Oliver akoby z diaľky sledoval svoje počínanie. Mal pocit, že jeho telo náhle ovláda niekto iný. Všetko sa odohrávalo ako v zrýchlenom filme. Vyzliekol sa a skočil za Marekom. Otriasol sa od chladu. Urobil pár temp na rozohriatie. Uvoľnil sa. Veselo zakričal, že kto bude prvý pri behu, má u toho druhého nanuk.

Marek sa po chvíli prekvapenia hlasno rozosmial a zabral. „Nemysli si, že ti to darujem tak ľahko," zakričal. Na Olivera nemal, od Kristiána vedel, že ešte na základnej škole súťažne plával, no potreboval ho nejako zaktivizovať. Bol rád, že jeho pokus vyšiel a Oliver sa konečne uvoľnil.

„Mám u teba nanuk," zvolal Oliver keď doplával na breh. „Najradšej mám Magnum."

„Máš mlsný jazýček," zadýchane sa uškrnul Marek. „No ak prežijem doplávanie naspäť k člnu, máš ho mať."

Oliver cítil, ako sa červená. Na svoje vlastné prekvapenie mu to ale nebolo také nepríjemné ako inokedy. Nesmelo sa usmial a poškrabal sa vo vlhkých vlasoch. „No... Ak mi dôveruješ natoľko, že mi zveríš ten čln, tak ja ho skúsim dostať na breh."

„To je v pohode. Zvládnem to. A keď nie, zachrániš ma pred utopením. Dôverujem ti."

Olivera zahrialo pri srdci. Ten deň napokon dopadol oveľa lepšie ako čakal.

Zachránené prázdniny ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat