12.8. Lov

43 13 12
                                    

Oliver zúril. Otec opäť predviedol jeden zo svojich legendárnych výstupov. Tentoraz si pre zmenu zobral na mušku jeho. Zrejme si našiel novú zábavku: lov na Olivera.

„Kam si myslíš, že ideš?" hučal a odmietal Olivera pustiť do chodby.

Oliver v duchu zastonal. Vedel, že sa akcia Marek nezaobíde bez kriku a nadávok. „Von," odpovedal tak pokojne, ako mu to len zlosť dovolila.

„S tým buzerantom? Tak na to rovno zabudni!"

„Marek nie je žiadny buzerant! A keby aj, teba to nemusí trápiť," odvrkol, snažiac sa popri otcovom mohutnom tele prešmyknúť do predsiene. „A pusti ma!"

„To hovor vieš komu, zasran. Nikam nejdeš!"

„Ty mi rozkazovať nebudeš, kam môžem a kam nemôžem ísť. Doteraz si sa nestaral, čo robím celé dni. Tak sa o to nemusíš starať ani teraz." V poslednej chvíli uhol pred otcovou päsťou. „Len to skús a volám políciu," zasyčal. Využil otcovu chvíľkovu nepozornosť, prešmykol sa popri ňom, rýchlo si obul topánky a zabuchol za sebou dvere.

„Ty malý zmrd!" Otcov nahnevaný hlas sa rozliehal po chodbe.

Vybehol z bytovky a trielil na dohodnuté miesto, do neďalekého lesíka.

Marek ho už čakal. Pohľad naňho mu okamžite zlepšil náladu. S úsmevom na tvári sa mu rozbehol priamo do náručia.

Zachránené prázdniny ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat