Marek sa vymotal spod prikrývky a bosý prešiel na balkón. Musel na vzduch. Ten sen, čo sa mu sníval a čo ho zobudil, bol tak desivo reálny a úplne ho vyviedol z miery. Keď uprostred noci zmätene precitol, nerozumel, prečo je zrazu vo svojej izbe a nie s Oliverom na futbalovom ihrisku.
„Kurva," uľavil si. Zašmátral na parapete a spoza kvetináča vytiahol krabičku cigariet. Zapálil si a kým si v tichosti vychutnával nikotínový pôžitok, zahľadel sa na ulicu pod oknami. Akýsi opilec sa tackal cez malý trávnik smerom k vedľajšej bytovke.
Okamžite mu vyskočila spomienka na Oliverovho otca. Bolo mu kamaráta tak ľúto. Nemohol ho v tom stave nechať samého. Najradšej by ho zovrel v náručí a dokázal mu, že je tu preňho, no bál sa, že by ho vyplašil a Oliver sa utiahol ešte hlbšie do seba. Bol zázrak, že sa mu za tých pár dní otvoril natoľko, nemohol si dovoliť to teraz pokaziť. Musel však niečo robiť, inak sa zblázni.
Dofajčil a vrátil sa do postele. Vedel, že tak skoro už nezaspí (ak vôbec), nie po tom sne. Siahol po mobile. Krátko po tretej ráno. Príliš skoro na čokoľvek.
Bez premýšľania rozklikol konverzáciu s Oliverom a prechádzal si posledné správy. Každou ďalšou správou sa mu rozširoval úsmev na tvári. Spočiatku strohé správy z Oliverovej strany sa postupne stávali osobnejšími. V tej chvíli dostal šialený nápad. Ak Oliver tiež nemôže spať, aspoň sa trochu zabavia. Dúfal, že je pripojený. Napísal správu a odoslal, nedočkavo čakajúc na reakciu. Nemôžem spať, môžem ti zavolať? :D
Eh, čože? To nie, zbláznil si sa? Uprostred noci? Podľa rýchlosti, ktorou mu prišla odpoveď, usúdil, že nie je sám, kto má aktuálne problém so spánkom.
Sníval sa mi strašne žhavý sen a mám taký menší problém. Pomôžeš mi ho vyriešiť?
Nie! Na to rovno zabudni! A nechaj ma spať. Marek veľmi ľutoval, že nemôže vidieť Oliverovu vydesenú reakciu.
Asi nespíš, keď mi píšeš :D Okej, fajn, srandoval som. Ale naozaj sa mi sníval super sen. Chceš vedieť s kým?
Ani nie. Ani ja sa ti nezverujem, čo sa mi sníva.
Ale mne sa snívalo s tebou. A bolo to fakt pekné. Po prebudení som bol normálne frustrovaný.
Na Oliverovu odpoveď musel tentokrát čakať takmer desať minút.
Oliver civel na displej ako na zjavenie. Cítil, ako sa červená. Tušil, čo sa mohlo Marekovi snívať, ale nemal odvahu sa ho na to opýtať. Musel to však vedieť. Naozaj ho to zaujímalo. Predstava, že by on a Marek... Bolo to nepredstaviteľné, no zároveň neskutočne fascinujúce. Napokon, prečo nie? Zdalo sa, že Marek oňho javil záujem. Prečo inak by mu v posledných dňoch venoval toľko času?
Nazbieral odvahu a vyťukal odpoveď. Naozaj? A čo také sa ti teda snívalo?
Snívalo sa mi, že sme spolu hrali futbal. Potom sme celí spotení išli do spŕch a...
Viac nepotreboval. Predstavivosť mu pracovala celkom dobre. Dosť. Nepokračuj, prosím. Ale... Zhlboka sa nadýchol, odhodlaný necúvnuť a pokračovať v tom, čo začali. Ak chceš, možno... Možno by som ti vedel splniť aspoň časť sna...
A/N:
500 slov 😍. Ja už naozaj neviem písať obyčajné drabbles... 🤦♀️
ČTEŠ
Zachránené prázdniny ✔️
Fiksi RemajaPrázdniny môžu byť občas nuda. Svoje o tom vie aj sedemnásťročný Oliver. Očakával, že ako každý rok, aj tohtoročné letné prázdniny strávi doma, medzi štyrmi stenami. Namiesto priateľov obklopený knihami a počítačom. Všetko sa zmenilo vo chvíli, keď...