19.8. Hlava

33 15 3
                                    

Mareka zasiahla Oliverova správa ako blesk z jasného neba. Nemal ani poňatia, na čo sa jeho priateľ chystá, preto ho prichádzajúca správa zastihla nepripraveneho. Dlho hľadel na tých pár viet, čítal si ich stále dookola a ľutoval, že tam s ním nemôže byť.

Zvládol som to! Rozprával som sa s mamou o tom, že som gay. Vie všetko, tušila to, a je na našej strane 😊 Takže jej požehnanie máme 🙃

Čože? Teraz si mi vyrazil dych. Ty si sa odhodlal na coming-out a mne sa o tom  ani slovkom nezmieniš? To nie je fér! Cítim sa urazený… Karin to vie?

Že som gay? Áno 🤣 Ale že som o tom povedal mame  nie. Si prvý, komu som o tom povedal😊.

Aspoň že tak 😁 Inak by som bol vážne  naštvaný, zlato… Tak dobrú noc, nech sa ti o mne niečo pekné sníva. Vieš… niečo sexi, vzrušujúce a pekne zvrhlé, hihi 😈

Oliver cítil, ako celý horí. Keby Marek vedel o jeho snoch, neprovokovať by ho. Ale to mu nemôže povedať, že každú noc sa mu sníva niečo, z čoho sa červená ešte dlho po prebudení. Dlho rozmýšľal, akú diplomatickú odpoveď zvolí, napokon si bezmocne vzdychol. Už je to aj tak jedno. Marekovi musí byť jasné, že je v tom až po uši.

Myslíš, tie sny, čo sa mi snívajú odkedy sme sa pobozkali? Tak o tom nepochybuj 🙃

Odpoved dlho neprichádzala. Keď už Oliver svoju snahu vzdal, telefón sa rozvibroval a na displeji svietil prichádzajúci hovor s Marekovou profilovou fotkou.

To nie, zavyl v duchu. Mal chuť otrieskať si hlavu o stenu. Načo mu o tých snoch písal? Teraz určite chce vedieť všetky pikantné podrobnosti. S malou dušičkou hovor prijal.

„No tak, zlato, z tohto sa už nevyvlečieš,“ zaznel na druhej strane pobavený hlas. „Chcem to všetko počuť. Hneď.“

Zachránené prázdniny ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat