on dördüncü

360 18 2
                                    

2 hafta sonra

1 hafta önce okul başlamıştı ve 1. haftayı çoktan bitirmiştik. Dersler çoktan başlamıştı ve ben geç kalmıştım. Şu alarmı hafta içleri kurmayı unutuyordum. Oysaki cumartesi ve pazar günleri saat 5'te ayaktaydım. Cidden şu erken kalkma işi yüzünden okuldan nefret edebilirdim.

Hızla merdivenleri çıkarken sınıfın hangi katta olduğunu hatırlamaya çalışıyordum. 4 müydü? Yoksa 5 mi? Kahretsin son kat. Katı bulup sınıfın kapısını tıklatarak içeriye girdim. Matematik hocamız çoktan derse başlamış ve bana söylenmeye hazır gibi duruyordu. ''Neydi senin ismin kızım? Daha 2. haftadan bu nedir böyle?'' diye söylendi. ''İsmim Meyra'' diyerek yerime geçecektim ki yerime başkası oturmuştu. 

Bizimkilere bakıp boş yer aradığımda sadece Umut ve Mert'in yeri boştu. Umut'un yeri bana daha yakın olduğu için daha fazla oyalanmadan Umut'un yanına geçtim. Umut bana bakıp gülümseyince ben de ona gülümsedim. 

Artık lanet olası ders bitince kantine doğru yürümeye başladım. Arkamdan bizimkilerin sesleri gelince arkamı döndüm. ''Meyra sen neden bu sıralar tek başına dolanmaya başladın bakalım? Hiç göremiyoruz yüzünü'' dedi  Mina. Yüzlerine bakınca Umut'un aralarında olmadığını farkettim.

'' Umut nerede?'' diye sorduğumda ''Bilmiyorum sanki aşağıya iniyordu'' dedi Leyla. '' Tamam hadi kantine inelim birlikte'' diye konuştuğumda hep birlikte kantine inmeye başladık.

Teneffüs bitince hepimiz sınıfa çıkmıştık. Sırama oturacaktım ki sıramın üzerinde bir şey olduğunu farkettim. Ve üzerinde bir not: Paketi eve gidince açar mısın? -Anonim ♥ Notu yerine bırakıp telefonu elime aldım. 

Siz: Bana hediye mi aldın???

Siz: Gerçekten neden aldın ki?

Siz: İhtiyacım yok böyle şeylere 

Siz: Ama yine de teşekkür ederim

Siz: Çok iyisin ♡

Sütlü şeker: Rica ederim de

Sütlü şeker: Sen kalp atmışsın (08.51)

Siz: KWJDJWEJLWKJOIQ

Telefonu masaya bırakıp sıraya oturdum, ders birazdan başlayacaktı.

***

Eve geldiğimde abimi gördüm. Barışmıştık abimle, o gün sarhoş olmadığını söylemişti sadece babamla biraz içki içtiğini ve sarhoş olmayacak kadar aklı yerinde olduğunu , bir arabanın onlara çarptığı asıl o arabayı kullananın sarhoş olduğunu söylemişti. 

Boş yere küsmüştük abimle, boş yere bağırmıştım ona. 

''Meyra, gel film izleyelim seninle'' dediğinde ''Patlamış mısır var mı?'' diye sordum. ''Var var hadi'' diyerek yanındaki battaniyeyle ikimizinde üzerini örttüm.

***

Oy vermeyi unutmayınn  

Saçmalık Numara| texting ✔ [Düzenlenecek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin