yirmi dört

305 17 3
                                    

Anonim'den

Yazmıyordu. Hayır yazmıyordu. Ne olmuştu bu bi kaç günde? Keşke onu engellemeseydim. Onu üzmüştüm. Kendime bağlayıp sonra onu terk etmiştim. Yokluktaydım sanki. Onsuz kötüydüm. 

Oturduğum koltuktan kalkıp telefonumu aramaya başladım. Başka çaresi yoktu. Yazacaktım yoksa gerçekten depresyondan geberecektim.

Yatağın üzerine baktığımda telefonumu göremedim. Masanın üstüne, altına, çekemecelre gardırobun içlerine ve salona bakmıştı. Ama yoktu. Bi kaç gün  önce komşumuzun kızı gelmişti. Kız benden 2 yaş küçüktü, en son onun elinde görmüştüm telefonumu.

Hemen kendimi dışarıya atıp merdivenlerden üst kata çıktım. Kapıyı çaldığımda karşıma Lale abla çıktı. ''Lale abla, Berfin evde mi? ''diye sorduğumda başını salladı. ''Evde evde de ne yapacaksın? Gel içeriye odasına git'' dediğinde içeriye girdim.

Hemen odasını olduğunu düşündüğüm odanın kapısını açtım. Ona baktığımda çalışma masasında oturuyordu. Kapıya doğru bakınca beni gördü ve gülümsedi. ''Aaa sen mi gelmiştin?'' dediğinde şimdi gerçekten çıldıracaktım.

''Berfin, telefonumu ver!'' diye bağırdığımda sırıttı. Çekmeceden telefonumu çıkardı ve ''O kızı hallettim bu arada'' dedi ve güldü. ''Ne? Meyra mı? Kıza ne yazdın bak valla'' dedikten sonra telefonu açıp mesajlara baktım. Cidden kıza benim yazdığımı düşündürecek mesajlar yazmıştı. 

''Sen kimsin söylesen bi?'' diye sorduğumda yine konuştum. ''Sen benim hiç bir şeyimsin olmayacaksın Berfin, senin bana karışma hakkın yok'' diye bağırdığımda yüzündeki sırıtış kaybolmuştu. Hızla odasından çıkarak merdivenlerden aşağıya indim. İnerken kapının önünde ağlayan Leyla'yı gördüm. Beni görünce kaşlarını çattı. 

''Neden yaptın bunu?'' dediğinde bana baktı. Gözlerinde kızgınlık vardı. ''Neden öyle şeyler yazdın kıza?'' dediğinde gözlerim dolmuştu. ''Meyra'yı hastaneye kaldırmışlar'' dediğinde gerçekten gözümden bir yaş akmıştı.

***

🤍

Saçmalık Numara| texting ✔ [Düzenlenecek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin