on altıncı

333 19 1
                                    

Bugün cumartesiydi, yani okul sonunda tatil olmuştu. Abimle birlikte yalnızdık evde. Birlikte zaman geçirmemiz için annem bizi yalnız bırakmıştı .Zaten saat 9'a geliyordu. Aslında bu ikimiz için de iyi olurdu. Oturduğum koltuktan kalkıp odama geçtim. 

Anonim bugün ne yapıyordu acaba? Yazsa mıydım ki? O yazardı belli ki. Ama canım da çok sıkılıyor. Telefonu alıp içeriye geçtim.

Siz: Günaydınnnn

Siz: Nasılsın?

Siz: İyisindir iyisindir

Sütlü şeker: Bu sıralar hep sen bana yazıyosun

Sütlü şeker: Yine yanlış anlamış olabilir miyimm acaba??

Siz: Lütfen yanlış anlamış ol(sildiniz)

Siz: Bence de

Siz: Senin beynin hep bir şeyleri yanlış anlıyor

Siz: Bence yıkamak lazım

Sütlü şeker: Bence de

Sütlü şeker: Biraz yıkayalım çünkü seni aklımdan çıkaramıyorum da

Siz: Of geri zekalı

Sütlü şeker: Efendim hayatımın anlamııı

Siz: Of cilveleşme sus

Sütlü şeker: Eee napıyosun bugün?

Siz: Evdeyim ne olacak

Siz: Abimle oturuyoruz 

Siz: Barıştık :)

Sütlü şeker: Senin için sevindim güzelim

Sütlü şeker: Bu arada

Sütlü şeker: Barış kim?

Siz: Barış mı?

Mesajı tam gönderdiğim de elimden telefonun alınması beni rahatsız etmişti. ''Meyra, aşk olsun abini neden yalnız bırakıyosun?''dediğinde telefona baktı. ''Beni de çağırsaydın ben de mesajlaşırdım'' dediğinde ekrana bakıp kaşlarını çattı. ''Lan bu kim? Sen, bu güzelimli bişeyler konuşuyo'' elimi telefonu almak için uzattığımda tam tahmin edeceğim gibi başarısız olmuşum. ''Meyra? Bu kim?'' diye sordu. ''Sevgilin mi?'' dediğinde '' Şu telefonumu verir misin abi?'' diye rica ettim.

Telefonu verdiğinde ''Şunun numarasını versene az'' dediğinde ağzım açık kalmıştı. ''Ne yapıcaksın çocuğun numarasını ya?'' diye sorduğumda ''Ver sen numarayı ben halledicem'' dedi. Mecbur kalınca numarayı verdim. ''Ne yapıcaksın? Bak dava falan etme, valla döverim seni'' dedim telefonunda ne yaptığına bakarak.

''Lan numarayı kaydettin hem de 'Güzelimli konuşan çocuk' diye!'' ona bağırdığım da ''İyi be yemedik sevgilini'' deyince ona dilimi çıkardım. ''Değil sevgilim falan konuşuyoruz sadece'' dedim telefonumla odaya ilerlerken. ''Demek konuşuyorsunuz?'' dediğinde elimdeki telefonu ona fırlatacaktım ki ''Lan dur o kaç para haberin var mı senin?'' dediğinde durdum. Koltuktan bir yastık alarak kafasına attım. '' Arkadaş olarak geri zekalı, tabi sen anlamazsın her gün sevgili değiştirdiğin için '' Son sözü koyup odama gittim.

***

şok olmuske ilk kez kardesini kıskanmayan bi abi wattyde

tabi canım sen yazıon demi

neyse oy vermeyi unutmayınnn 💞


Saçmalık Numara| texting ✔ [Düzenlenecek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin