Anonim'den
2 gün sonra
2 ayı dolduruyorduk. Ona yazdığım günden beri 2 ay olmuştu. Onunla konuşmak benim için çok özeldi. Onun bana yazdığı her şeyde mutlu oluyordum. Ama şimdi o yoktu. Ne yazdığı şeyler vardı, ne de onu görebildiğim günler. Evden çıkmıyordu artık. İçine kapanmış, ne gün yüzü görüyordu ne de arkadaşlarıyla konuşuyordu. O arka sokakta sarılalım dediği gün çok mutlu olmuştum. Fotoğraf atmamıştı yine de. Ben de ısrar etmemiştim zaten. Ne de olsa her gün görüyordum onu.
Sadece biraz sabırlı olması gerekiyordu. Ama o beni anlamamıştı. Her onu düşündüğüm vakit kalbim acıyordu. Onu üzdüğümü hissettiğim her vakit benim de canım yanıyordu.
Şuan belki de yanmıyordur canı, belki de mutludur. Kendini üzgün göstermek için de çıkmıyor olabilir o evden. Ama ben onun asla umurunda değildim, olmayacaktım, olamayacaktım da.
Beni sevmiyordu, asla sevmeyecekti.
Umudum kalmamıştı artık. Bütün duygularım altüst olmuştu.
Gözlerimin yanmasıyla yatağımdan kalktım. Biraz hava almam gerekiyordu. Dışarıya adım atacaktım ki onu gördüm. Leyla ile birlikte dışarıya çıkıyorlardı. Ve gülüyordu. Evet gülüyordu. Biliyordum işte, vicdanının sızlamadığını biliyordum. O ikisini umursamayarak sahile doğru yürüdüm.
Tanıyordu beni, tam yakınındaki kişiyi göremiyordu. Tam dibinde olan kişiyi göremiyordu. Siyah sweatin kapşonunu kapattım. Onu izliyordum. Sarıldığımız banka oturmuş izliyordum onu. Biriyle konuşuyordu sanki, evet Emre'yle konuşurken ona gülümsemişti. Benim yüzüme bile bakmazken ona gülümsüyordu. O güzel gülüşünü ona göstermişti. Vicdanı rahat mıydı acaba? Beni hiç düşünüyor muydu?
Gözlerimden yeniden dolmaya başlarken o yöne bakmamaya özen gösterdim. Duygularımı önemsemiyordu. Davranışlarımdan bile benim kim olduğumu anlamıyordu.
O yanıma doğru gelirken onu görmezden geldim.
'' Ne oldu?'' dedi sesi, sesi çok güzeldi. Onun en sevdiğim yanı sesiydi. ''Neden ağlıyorsun?'' dedi ve yanıma oturdu. Ona anlatamazdım , bu saatten sonra anlatamazdım hiç bir şey.
***
Oy vermeyi unutmayın ❧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saçmalık Numara| texting ✔ [Düzenlenecek]
Ficção Adolescente"Bu gece ay çok güzel değil mi?" *** Başlama tarihi:26.06.2023 Bitiş tarihi: 18.08.2023