Çiçekçim: İyi bayramlar hanımefendi
Çiçekçim: Bayram şekerim olmak ister misin?
Siz: Olmaz
Siz: Hangi şeker olduğuna bağlı
Çiçekçim: Sütlü
Siz: Olur
Çiçekçim kişisini Sütlü Şeker olarak değiştirdiniz...
Sütlü Şeker: Ee naber?
Siz: İyidir, biraz sonra Umutların evine gideceğiz
Sütlü Şeker : Umut kimdi?
Siz: Arkadaşım işte
Sütlü Şeker: Ne zamandan beri ?
Siz: Geçen aydan beri
Siz: Neden soruyorsun ki?
Sütlü Şeker: Işte
Siz: İyi ben gidiyorummmm öptümm
Sütlü Şeker: Öptün mü? (09.03)
Siz: Pardon alışkanlık sbskwnkwne
Sütlü Şeker: Yo bal gibi de öptün heheh
Son mesajına gülerek telefonumu kapattım. Ve Umutların evine doğru yürümeye başladım. Bugün herkes orada olacaktı. Yani bizim grup.
Yürümeye devam ederken Mert'i apartmanın yanındaki marketten çıkarken gördüm. O da beni gördüğünde " Meyra, nereye gidiyorsun?" Diye sordu.
"Umutlarda buluşaktık ya, sana haber vermediler mi?" Dedim. "Hayır abim bana haber vermedi" dediğinde şaşırmıştım. Çünkü bir abisi olduğunu ve bunun Umut olduğunu bilmiyordum.
"Umut mu?" Diey sorduğumda başını salladı. " Beraber geçelim içeriye" dediğinde olur anlamında başımı salladım.
Merdivenlerden yukarıya çıkarak evin kapısına ulaşmıştık. Leylaların eviyle karşı karşıya olduğu için ve ilk giden ben olduğum için direkt onlara gitmeye karar verdim. Bunu Mert'e söyleyip evin zilini çaldım. Biraz bekledikten sonra karşıma tamamen saçları dağılmış yüzünde asla eksiltmediği makyajı bozulmuş ve gözleri kızarık bir Leyla duruyordu.
Şaşkınlıkla ona bakarken o bana boş gözlerle bakıyordu. "Leyla, ne bu halin?" Diye sorunca bana sarılıp ağlamaya başladı. "Semih'ten nefret ediyorum" dediğinde onu odasına götürdüm.
"Leyla ne oldugunu anlatacak mısın acaba?" Dedim. Göz yaşlarını silip kendine gelince yanına yatağa oturdum.
"Semih, artık beni sevmiyormuş, mesajlar attı, benden nefret ettiğini söyledi ve artık benden bıktığını söyledi " Dediğinde olayı anlamıştım. "Tamam sakin ol" dedim. "Sen neden o şerefsiz için kendini üzüyorsun? Günde kaç sevgili değiştirdiğini bilmiyor musun? Hem birlikte olsaydınız daha çok üzülecektin , bu yüzden ağlama tamam mı ?" Dedim ve ona sarıldım.
Yeniden akan gözyaşlarını silip " Senin şu anonim işi ne oldu?" Diye sordu gülerek. "Kim olduğunu çözmeye çalışıyorum, ve hala bulamadım" dediğimde telefonuma mesaj gelmişti anonimden. "Iyi insan lafının üstüne gelirmiş, kaçırma sen bu çocuğu " dedi gülerek Leyla. Tersce ona bakıp telefonu açtım.
***
Iyi bayramlar :)Oy vermeyi unutmayın ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saçmalık Numara| texting ✔ [Düzenlenecek]
Roman pour Adolescents"Bu gece ay çok güzel değil mi?" *** Başlama tarihi:26.06.2023 Bitiş tarihi: 18.08.2023