''Anne ben çıkıyorum ona göre'' diye seslendim kapıdan ayakkabılarımı giymeye çalışırken. Annemden ses gelmeyince yanıma geldiğini anlamıştım. Bana baktı bir süre. ''Dikkatli ol, gitmek istemiyorsan sö-'' sözünü kestim. ''Tamam annem dikkat ederim,'' Yanağına öpücük kondurdum. ''Seni seviyorum'' diyerek kapıdan çıktım.
2 günden beri dışarıya çıkmıyordum. Annem dinlenmem gerektiğini söyleyip beni dışarıya çıkarmamıştı. Oysaki 1 günde iyileşmiştim ben.
Dışarıya çıkıp derin bir nefes aldım. Sahile gidecektim. Anonimi çağırmıştım. Ona vermem gereken bi hediye vardı.
Kolumdaki bilekliğini bakıp gülümsedim. O gerçekten iyi ve tatlı birisiydi. Banklardan birine geçip onu beklemeye başladım .Heyecanlıydım. Yanımda hareketlilik hissedince gözlerimi kapattım. Cebimden ona vermek istediğim şeyi çıkardım. En sevdiğim tokamı.
Ona doğru uzattığımda elimden aldı. ''Sen bana bilekliğin ve sweatini vermiştin, ben de sana tokamı vermek istedim'' dedim ve tebessüm ettim. Bana aniden sarıldığında kalbim çarpmıştı. Kalbimin sesini evdeki annem bile duyardı. Neler oluyordu? Ben de ona sarıldığımda başımı göğsüne yasladım. Çikolata kokuyordu. Gerçekten karşıma çıktığında parfümünü çalmalıydım. Çikolata kokusu, Umut geliyordu aklıma.
''Ben aslında gitsem iyi olur, hem Leyla falan bizimkileri çağırmış'' dedim. Başını salladığını hissettiğimde ''Görüşürüz'' dedim ve arkamı dönerek deniz kenarına yürüdüm. O gerçekten içimi kıpır kıpır ediyordu. Her ne kadar onu sevdiğimi anlayamasam da benim için değerliydi. Telefonumda titreşim hissettiğimde ekranı açtım.
Sütlü şeker: Gerçekten bana tokanı mı verdin?
Sütlü şeker: Seni var ya yerim
Sütlü şeker: Artık kimse bu yüzümdeki gülümsemeyi dindiremez
Siz: Anonim
Sütlü şeker: Efendim
Siz: Çok güzel kokuyorsun
Sütlü şeker: Nasıl yani?
Siz: Parfümünü çalmazsam şerefsizim
Sütlü şeker: LJSLKJDKWEKRALS
***
🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saçmalık Numara| texting ✔ [Düzenlenecek]
Novela Juvenil"Bu gece ay çok güzel değil mi?" *** Başlama tarihi:26.06.2023 Bitiş tarihi: 18.08.2023