Garip hissediyordum, fazla garip. Sanki bi yenilenme vardı. Güncelleme falan gelmişti sanırım bana. Mutluydum sanki. İçim kıpır kıpırdı.
''Leylaa'' diye seslendim Leyla'ya. Bankta oturuyordu. Yanına oturdum. ''Naber? '' dedim gülümeyerek. ''İyi iyi de sana ne oldu bugün?'' diye sordu. ''Bilmem, mutluyum işte'' dedim.
''Anonim ne yapıyor?'' diye sordu gülerek. ''Of ne bileyim ya? Yazmadı zaten bu sabah'' dedim. ''Yazmasını mı istersin?'' dedi bana bakarak. ''E bi zahmet'' dedim gülerek.
Telefonumu çıkardım.
Siz: GÜNAAYDDIJNNNNN
Siz: Yazmadın bugünn?
Sütlü şeker: Geç kaldım okula zaten, zaman bulamadım güzelim
Siz: Anladıım
Sütlü şeker: Sweatimi giymişsin :))
Siz: Evet :)
Siz: Çikolata kokuyor
Siz: Çok güzell
Sütlü şeker: Sağol canım yani
Sütlü şeker: Bu kadar güzel kokmak suç olmalı bence
Siz: ASKDŞLJDWEJPLSDKL
Sütlü şeker: Lan dur gülüyorsun
Sütlü şeker: Gülüşünden öperim seni
Siz: Sus la
Sütlü şeker: Seni seviyorumm
Mesajına gülerek telefonumu kapattım ve derse geçtik. Öğretmen ders anlatırken gerçekten hiç bir şey anlamıyordum. Mutluydum hem de fazlasıyla.
Yana doğru baktığımda Umut'u gördüm. Yine kafasına sıraya yaslamış, gözlerini kapamış uyuyordu. Bu hali çok tatlıydı. Birden dünü hatırladım. Bana yaklaşmasını, anonimi sormasını. Ama hayır. Benden hoşlanıyor olamazdı. Arkadaşıydım, kardeşi gibiydim. Neden sevsindi ki beni?
Somurtarak önüme döndüm. Anonime de yazıktı. Umut vermiştim bilerek. Umut. Gülümsedim. Kafam karışıktı. Ağlamak istiyordum, ama ağlayamıyordum. Akmıyordu gözümden yaş. Belki de bir şeyin habercisiydi bunlar.
***
Eve geldiğimde kendimi yatağa attım. Gece olmuştu. Annemler evde yoktu. Telefonuma mesaj gelmesiyle telefonumu açtım.
Bacımsular
Leylo: Kızlar
Leylo: Bu gece sizi bir yere götüreceğim
Leylo: İtiraz yok valla
Leylo: Kesinlikle geleceksiniz
Minaa: Korkuyorum
Siz: Ben de
Siz: Nereye gideceğimizi söylesen
Siz: Daha iyi olabilirdi
Leylo: Sürpriz ama
Minaa: Söylesen olmaz mı ya?
Siz: Sürpriz dedi sanki Mina
Minaa: İyi
Leylo: Üzerinize düzgün şeyler giyin lütfen
Siz: Tamam hazırlanıyorum ben
Leylo: Hızlı hızlı
Telefonumu köşeye bırakıp ayağa kalktım. Dolaba doğru yürüyüp telefonumu açtım. Siyah elbisemi çıkarıp üzerime giyindim. Saçlarımı sıkıca at kuyruğu yaptım ve hafif bir makyaj yaptığıma hazırdım.
Telefonumu elbisemle aynı renk olan çantama koydu ve kapıdan dışarıya çıktım. Leyla ve Mina beni kapıda bekliyorlardı.
***
''Gerçekten bara mı geldik Leyla? '' dediğimde gerçekten çok şaşkındım. ''Evet beğenemedin mi?'' dedi Leyla bana bakıp. ''Evet, beğenemedim, içki içmeyi gerçekten aklından geçirdin mi?'' dediğimde gözlerini devirmişti. ''Ne için geldik zaten buraya? Tabii ki de içeceğiz, zaten 18 yaşındayız'' Bu sefer Mina konuştuğunda gerçekten ikisine birden tersten bi tane çakacaktım.
''Bi kereliğine bir şey olmaz, hadi Meyra'' Leyla ve Mİna ısrar ediyorlardı. ''Of iyi tamam ama sadece bir bardak'' dediğimde kesinlikle bunu beklemiyordum.
Gece yarısı olmuş, Leyla ve Mina ben gülüp şarkı söylerken garip bakışlar atıyorlardı. Onlar hala ayıkken ben sarhoştum. Hem de ne sarhoş, kaç tane içtiğimi bile saymamıştım.
''Ne bakıyorsunuz be'' Elimdeki bardağı Leyla'ya uzattım. ''Al sen de iç'' dediğimde başını salladı. ''Meyra, eve mi gitsek artık hem sen de yoruldun?'' dediğinde kaşlarımı çattım.
''Of salak mısın sabaha kadar burdaym ben'' dedim ve telefonumu elime aldım.
Sütlü şeker: Bu gece ay çok güzel değil mi?
Sütlü şeker: Aynı senin gibi :)
Mesajına güldüm.
Siz: Ben de seni seviyorum Umut :)
***
Öpe öpe öldüresim geliyo olur olmaz gülesim geliyo
Rivayete göre Japon erkekleri sevdiklerine utandıkları için seni seviyorum demek yerine "bu gece ay çok güzel değil mi?" cümlesini söylüyor
Ben artık sonunda diyorum, ve upuzun tam 450 kelimelik bölümümüzü sonlandırıyorummmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saçmalık Numara| texting ✔ [Düzenlenecek]
Novela Juvenil"Bu gece ay çok güzel değil mi?" *** Başlama tarihi:26.06.2023 Bitiş tarihi: 18.08.2023