2 gün sonra...
Siz: Günaydın Umut
Siz: Ne yapıyorsun? (09.52)
Mesajı atmıştım, içimde bir boşluk hissi vardı. Umut'a ne olmuştu böyle? Neden bosluyordu beni? Zaten şu sıralar görüşemiyorduk da.Moralimi bozmuştu.
Bunları Leyla ve Mina'ya anlatmıştım. Her şeyi biliyor ve bizi barıştırmaya Umut ile konuşmaya çalışıyorlardı. Ama işe yaramayacaktı. Umut ile benim konuşmam gerekiyordu. Sorunumuzu konuşarak çözmeliydik.
Leyla ve Mina yanıma geldiklerinde ayağa kalktım. "Ne yaptınız konuşabildiniz mi?" Diye sordum. "İşi varmış beyefendinin"dedi Leyla ona gıcık olmuş gibi bir sesle. Bu hallerine ben de gıcık oluyordum.
"Dün gece Mert saat 11 gibi evden çıkarken görmüş, öyle dedi bana"dedi Mina. "Bana yorgunum demişti " dedim yerek bakarken. Bana yorgunum demişti ve üstüne dışarıya çıkmıştı, hem de haberim bile yoktu. Umut neden beni umursamıyordu? Beni artık sevmiyor muydu?
O anki sinirle Umutların evine gitmeye karar verdim. Ve hızlıca yürümeye başladım. " Meyra nereye gidiyorsun?" Dedi Leyla. "Umut bey ile görüşeceğim gelmek ister misin?" Dedim sinirden gülerek. O da güldü ve ikisi de peşimden gelmeye başladı.
Artık kapının önüne geldiğimizde ilk ben içeriye girdim. Ve kapıyı çaldım. Açan Umut'tu.
"Neden o mesajlara cevap verilmiyor? Aramalar kabul edilmez, benimle muhattap kesilir, bu ne Umut ya? Biz böyle miydik? Ayrılıyoruz bitti ben bu ilişkiyi sürdüremem, bıktım ya artık 2 gündür beni gecistiriyorsun ' İşim var Meyra ' Güzelim'e ne oldu sen böyle mi yapar-"
Sözüm kesilmişti oysali daha söyleyeceğim ne vardı. İçerisi süslerle donatılmış, küçük masanın üzerinde kurabiyeler, kekler ve küçük bir pasta vardı. Şimdi anlamıştım bugün doğum günümdü.
Umut bana anonim olarak yazalı resmen 1 yıl olmuştu. İçimdeki kızgınlık giderken yerini mutluluk almıştı. Umut'a baktım gülüyordu sinir yerine geri gelmişti. "En azından bana doğru dürüst cevap verebilirdin, ben kaç gündür bu çocuğa ne oldu diye düşünüyorum, annenler de zaten yoklar ama az süsleme yapmışsınız" dedim gülerken.
"Aslında hepimiz anlaşmıştık ama Umut'un sana ters davranma işi ortada yoktu" dedi Leyla. Mert onun yanına geçmişti. Bazen konuşuyor bazen de bize bakıyorlardı.
"Kaç gündür pasta tarifi arıyorum güzelim" dedi Umut. "Sen konuşma" dedim yüzü düşünce "Yoksa seni cidden döverim" dedim yanına giderken.
"Of Umut ya seni çok seviyorum"dedim ona sarılarak. Güldüğünü hissettim.
"Sen de iyi ki doğdun güzelim"
***
Bir dahaki bölüm final 😡😡
Moralim bozuk😒
Ama mutluyum
Neyse bb
🥹😭💅🥰🤍🍬
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saçmalık Numara| texting ✔ [Düzenlenecek]
Novela Juvenil"Bu gece ay çok güzel değil mi?" *** Başlama tarihi:26.06.2023 Bitiş tarihi: 18.08.2023