dördüncü

614 26 4
                                    

''Leyla un nerede?'' diye seslendim dolabı karıştıran Leyla'ya. Şuan ne mi yapıyoruz? Hep beraber doğum günüm için bir pasta yapıyoruz. Tabi un bulabilirsek. Aslında doğum günüm yarındı ama biz hep bir gün önceden kutlardık.

Umut yanıma gelip ''Sen yorulduysan ben karıştırayım, sen de üzerine unu eklersin'' dedi ve elimdeki kabı alarak az önce olduğum yere geçti. Ben de Mert ile birlikte çekmeceleri ve dolapları karıştıran Leyla'nın yanına gittim.

Elinin üzerindeki rafta unu görünce '' Leyla, benim mal arkadaşım üstteki rafta un var hani'' dedim ona bakarak. ''he tamam'' dediğinde güldüm ve elindeki unu alarak Umut'un yanına gittim. O sırada Mina önüme çıktığında elimdeki un paketi yere düştü ve ben ve Mina yere düştük. Umut da dahil üçümüzüz de her yeri un olmuştu. Herkes bize gülerken Umut yanıma gelip elini uzattı. Elini tutarak ayağa kalktım ve daha sonra Mina'yı da yerden kaldırdı.

'' Hadi hadi herkes iş başına , bitirelim şu pastayı hadi'' diye herkese seslendi Cem. Mete de fırında pişen kurabiyelerin yanına koştu.

***

Mutfakta işimiz bitince artık doğum günümü kutlama zamanı gelmişti. Herkes giyinip süslenmişken pasta da önüme geldi. Bütün sevdiklerim buradaydı. Annem, arkadaşlarım ve en önemlisi babamı görmesem de kesinlikle burada olduğunu biliyordum. 

Dileğimi dileyip mumları üfledim. Ben mumları üfledikten sonra Leyla arkadan bir şarkı açarak bağırdı. Herkes dans ederken ben de koltuğa oturup telefonumu açarak mesajlar kısmına girdim.

059** numarasının engelini kaldırdınız...

059**: Engelim açılmış bakıyorum da

059**: Tabi bana kıyamayacağını bildiğim için :) (23.55)

059**: Sana şarkı söyleyeceğim

059**:  Tut elimi burdan gidelim

Siz: Olmaz demeden dinle beni bi' 

059**:  Ah bebeğim,

Siz: Ben hala deliyim

059**: Sen yokken ne gece ne gündüz

Siz: Ne ay var ne tek bir yıldız

059**: Her yer karanlık ve ıssız,

Siz: Göremiyorum (00.59)

059**: Göremiyorum (00.59)

059**: Doğum günün kutlu olsun çiçeğim (00.00)

059**: İyi ki varsın 🌙

***

Oy vermeyi unutmayınn ➳❥



Saçmalık Numara| texting ✔ [Düzenlenecek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin