otuz üç

287 15 11
                                    

Abim hemen olaya atladı. "Lan Meyra, ne yaptın? Salak mısın kızım sen? " dedi bana bakıp. Umut'a baktığımda dudağını tutuyordu. Ve yere bakıyordu. Bu haline gülüp abime döndüm.

"Sevgilim değil mi canım? İster öperim ister döverim Allah Allah" dedim ve abimin yanından geçerek Umut'u alıp dışarıya çıktım. Arkamdan da kapıyı kapattım. Oh iyi yapmıştım.

Hiç Umut ile konuşmadan onu merdinvenlerden aşağıya indirdim ve hızlıca yürüyerek sahile getirdim. Onunla sarıldığımız banka gülümseyip oturdum.

"Meyra " Umut konuştuğunda ona döndüm. "Sen bana ne yaptın?" Dedi ve ben büyük bir kahkaha patlattım. "Seni ilk kez mi öpüyorlar canım? " dediğimde o kurban olduğum kaşlarını çattı. "Evet" dediğinde gözlerimi büyüttüm. Ve tekrar gülmeye başladım. Ben gülerken Umut büyük bir Of çekiyordu.

"Meyra, güzelim biz az önce öpüştük, haberin var mı senin? Aklın kimde nerede acaba? " dediğinde gülmemi zar zor durdurmuştum. "Aklım sen de bebeğim " dediğimde o da güldü ama belli etmedi.

"Hem suçlusun hem güzelsin ya, ben dayanamıyorum " dedi ve kendini denize doğru çevirdi. " Nereden suçlu oluyorum Umut? İçtim diye mi? " dediğimde benim de kaşlarım çatılmıştı.

"Evet, içtin diye, ya başına bir şey gelseydi ne olacaktı? " diye sorduğunda hızlıca konuştum. "Gercekten bunun için mi kavga edeceksin? Ben dayanamıyorum ya Leyla da Mina da iyi yapmış aslında beni o bara götürerek yarın akşamda yaparız öbü-" diyecekken beni susturan dudakları olmuştu. Kahretsin, ne yapıyorduk biz? Günde 2 kere öpüşülür mü? Ama duramadım, karşılık verdim. Dizlerimin üzerine çıkarak ona doğru eğildim. Dudakları dudaklarımı yakıyor, sanki dans ediyordu. Boynumdan ter aktığını hissettiğimde kalbim de atmıyordu artık.

Benden ayrıldığında kaşlarımı çattım. "Bu seferki uzundu" dediğinde yerime oturdum. "Saydın mı" diye sorduğumda sırıttı. "21 saniye ya bir şey yok" dedi.

"Saydın mı gerçekten " dedim ve gözlerimi büyüttüm.

"Meyra? Biz şimdi neyiz? " diye sorduğunda tabi ki cevabım hazırdı.

"Sevgiliyiz"

***
Sonunda, galiba şükür namazi kilicm 😭😭😭

💞💖

Saçmalık Numara| texting ✔ [Düzenlenecek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin