on dokuzuncu

311 18 6
                                    

Saat öğleye yaklaşırken yine derste soruyu anlamaya çalışıyordum. Hoca anlatıyor asla anlamıyordum. Bu nasıl okuldur böyle ya? Anlamıyosam anlatacaksın kardeşim.

Ben dersi dinlemeye çalışırken telefonuma sesli bir şekilde mesaj geldi. Herkes bana bakarken ben mesaja bakmak için telefonu açtım, daha ne olduğuna bakamadan ard arda mesaj gelince ''Meyra, dışarıya çıkar mısın?'' dediğinde ''Ben ne yaptım hocam telefonun suçu'' dedim ve yanımda  bi gülme sesi duydum. 

Bu Umut'tu. Gamzeleri gülerken belli oluyor, yüzünü güzelleştiriyordu. Ona dönüp ''Sen en gülüyorsun be?'' diyerek kaşlarımı çattım. ''Umut, Meyra ikinizde dışarı'' dediğinde ''Ama hocam'' diye itiraz edecektim ki o sinsi bakışlarını benim üzerime attı. 

Başımı sallayarak dışarıya çıktım. Arkamdan da Umut. 

O kapıyı kapayınca merdivenlere yöneldim. ''Meyra, dursana'' dediğinde ona döndüm. ''Ne duracağım ya? Senin yüzünden dersten atıldık farkındaysan'' diye ona bağırıyordum ki ''O anonimin mesaj attığı için olabilir mi acaba?'' diye sorduğunda gözlerimin içine bakıyordu. Gıcık olduğum o kahverengi gözlerini benim gözlerime sokuyordu resmen.

''Ne anonimi ya? Derste mesaj atmaz ki o'' dediğimde kaşlarımı çattım. ''İstersen bildirimlerine bak'' dediğinde hala elimde olan telefonu açtım ve bildirimleri gördüm. Evet dediği gibi mesajlar anonimdendi.

Sütlü şeker: Meyra, nasılsın?

Sütlü şeker: Ben çok kötüyüm

Sütlü şeker: Artık ben de dayanamıyorum

Sütlü şeker: Neredesin cevap ver ?

Kötü olduğunu falan söylüyordu. Onu merak ediyordum ama karşımda dövülmesi gereken biri vardı. Bence onun yüzünden atılmıştık sınıftan, gülmeseydi belki de kendisi de gelmeyecekti. 

Anonimden bi kaç mesaj daha gelirken ben Umut'u kovalıyordum o merdivenlerden aşağıya bahçeye çıkarken ben de dışarıya onun peşinden çıkıyordum.

Sütlü şeker: Görüldü mü?

Sütlü şeker: Sen bilirsin Meyra 

Bu kullanıcıya artık mesaj gönderemezsiniz...

***

Valla anonim üzülmeye mahkum

Oy vermeyi unutmayınn

Saçmalık Numara| texting ✔ [Düzenlenecek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin