yirmi birinci

312 16 2
                                    

Sabah yataktan aceleyle kalkıp hemen neredeyse 15 dakikadan beri ertelediğim alarmı kapattım. Hızlıca okul kıyafetini giyip saçımı taradıktan sonra aceleyle dışarıya çıkıp okula doğru koşmaya  başladım.

Artık okula vardığımda daha ders zilinin yeni çaldığını görünce hemen sınıfa koştum. Merdivenleri hızla çıkarak sınıfa vardığımda sınıfın kapısını açarak içeriye girdim. Leyla'nın '' Ders boş'' diye arkamdan çıkmasıyla bi anda sınıfa doğru itildim. 

''Meyroş, günaydın bugün güzel gözüküyorsun'' dedi yanağıma öpücük kondurarak. Ona gülümseyerek yerime geçtim. Yanımdaki Umut'a baktığımda başını sıraya yaslamış, cam tarafına bana sırtını dönmüştü. Uykusu olduğunu düşünerek ona aldırmayarak telefonumu açtım.

Anonimle olan sohbetimize girdiğimde o yazıyı gördüm. 

'Bu kullanıcıya mesaj göndermezsiniz...'

Nasıl gönderemem ya? Beni engellemiş miydi yani? Neden ne yapmıştım ki? Son mesajları okuyunca neden olduğunu anlamıştım.

Sütlü şeker: Meyra, nasılsın?

Sütlü şeker: Ben çok kötüyüm

Sütlü şeker: Artık ben de dayanamıyorum

Sütlü şeker: Neredesin cevap ver? (Gördünüz)

Sütlü şeker: Görüldü mü?

Sütlü şeker: Sen bilirsin Meyra

Bu kullanıcıya artık mesaj gönderemezsiniz...

Hayal kırıklığıyla mesajları okurken ağzım açık kalmıştı. Ne olmuştu acaba? Ama her şey Umut'un yüzünden olmuştu. Onun yüzünden dersten atılmasaydık, onu kovalamaya çalışmasaydım ona görüldü atmayacaktım, ve beni engellemeyecekti.

Umut'un telefonuma baktığını hissettiğimde ben de ona döndüm. Gözlerinden yaşlar akıyordu ve burnu gözleri kırmızıydı. Dün geceden beri neredeyse hiç uyumadığı belli oluyordu.

''Umut?, Neden ağlıyorsun?'' diye sorduğumda hala mesajlara bakıyordu. Onu boş vererek diğer ilk yazdığı numaralar aklıma geldi. Sohbetten çıkıp birinin engelini kaldırdım.

Siz: Anonim

Siz: Ne oldu?

Siz: Bi sorun mu var?

Siz: Neden engelledin beni?

Siz: Neden kötü hissediyorsun?/görüldü/

Siz: Lütfen cevap verir misin?

Siz: Ben orada sana görüldü atmak istememiştim

Siz: Her şeyin suçlusu Umut

Siz: Gerçekten özür dilerim

Siz: Sorun ne söyler misin?

056*: Seni engellemedim zaten

056*: Sadece o hattı kullanmıyorum

056*: Senin sayende

056*: Sürekli duygularımla oynuyorsun

056*: Bu senin eğlencenmiş gibi

056*: Ben oyuncak mıyım Meyra?

056*: Ben sadece sevdim ya

056*: Sevdim

056*: Ama sen

056*: Daha fazla konuşmak istemiyorum ben

056*: Çünkü hiç bi boktan anlamıyorsun

056*: Bir daha yazma bana anladın mı?

Bu numara sizi engelledi...

***

Oy vermeyi unutmayın 🤍



Saçmalık Numara| texting ✔ [Düzenlenecek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin