otuz yedi

198 10 7
                                    

"Mina, nasılsın daha iyisin değil mi?" Dedim. Cem ile ayrılmışlardı. Az önce yanımıza gelmiş Cem ile ayrıldılığını söylemişti.

"Iyiyim merak etme"dedi bana bakıp gülümsedi. "Leyla, Cem'le konuşmaya gitti" dedim, kafasını salladıktan sonra yanına oturdum.

"Tamam sakin ol" dedim ona sarılarak. O an aklıma bir fikir geldi. "Mina, akşam hepimiz birlikte bi parti vardı oraya gidelim mi? Hem kafan dağılmış olur" diye sordum ona bakıp. "Tamam gidelim"dedi gülümseyerek.

***

"Kızlar hala hazır değil misiniz?" Diye seslendi Umut içeriden . Bizde benim odamda hazırlanmaya çalışıyorduk.  Hepimiz giydiğinizde artık dışarıda sıkıntıdan patlamak üzere olan çocukların yanına geçtik.

"Kaç saattir elbise mi deniyorsunuz Allah aşkına ya" dedi Mert. Sonlara doğru Leyla'ya bakıp sesi kısıldı. Leyla'yı baştan aşağıya süzdü ve gülümsedi. Yanına doğru yavaşça yürüdü belini kavradı ve kulağına yaklaştı. "Çok güzel olmuşsun "dedi. Fısıldamasına rağmen koltukta oturan Cem bile duymuştu. "Ablamı rahat bırak "diye bağırdı. Leyla da ona gülümseyerek "Sen de çok yakışıklı olmuşsun"dedi.

Umut yanıma gelip elimi tuttu, "Öyleyse hadi gidelim" dedi ve gözlerime baktı. Ben de onun gözlerine baktım.  Gözleri çok güzeldi, ama bu bakışma uzun sürmedi. Mert ortamıza girerek "Noluyo lan?" Dediği için bütün an boşa gitmişti. Zaten düzgün yaşayabildiğimiz an var mıydı ki?

Hepimiz arabalara doluşmuştuk. Zaten araba büyük olduğundan herkes sığmıştı. Bir kac dakika yol gittikten sonra partinin yapılacağı yere gelmiştik. Büyük bi yerdi burası, aydınlatmaları çok güzeldi ayrıca bizim bütün okul buradaydı.

Hızlıca içeriye geçtik.

***

Gelmemizden 1 buçuk saat geçmişti. Cem,Umut ve ben masada oturuyorduk. Sanki akraba düğünündeydik de pastayı bekliyorduk. Ayrıca evet ikramlar çok kötüydü. Galiba Mina yarım saat boyunca tuvalette kusmuş ve yanımıza gelmişti.

"Mina, iyi misin?" Diye sordu Cem. Onu hala düşündüğü belliydi. Ikisinde de üzülüyordum.  Ama yapacak bir şey yok gibi görünüyordu, kendi kararlarıydı.

Mina ona ters bir bakış attı. "Sana ne? Ne zamandan beri beni düşünüyorsun?" Diye onu tersledi. O sırada yanımıza dans etmekten kafayı bulmuş Mert ve Leyla geldi.

İkisi de masaya oturunca Mert Umut'un kulağına eğildi. "Abi şurda bi kız var ya, taş resmen gel tanışalım istersen, hatta istemene gerek yok gel tanıştırayım seni" Umut daha cevao bile vermeden Mert sevdiceğimin kolunu tuttu ve ayağa kalktı. Bu çocugun fısıldaşmaları neden hep duyuluyordu? Umut yerinden kalkmazken Mert ısrar ediyordu.

"Kim bu kız tanışalım" dediğimde Mert gözlerimin içine baktı. "Abi pardon senin basın bağlı değil mi? Pardon" dedi bu haline gülerken Mina yerinden kalktı.

Bizim okuldan olduğunu düşündüğüm bi çocuğun yanına gitti, çocuk tek başına oturuyordu. Mina onun yanına oturdu ve bir şeyler konuşmaya başladılar. Benim oraya baktığımı gören Mert de oraya bakınca Cem' "Cem sevdiğin kız başkasına varmadan yanına gitsene, sonra yanma Ali Cabbar gibi" dedi ve güldü. Buna hepimiz gülerken Cem "Ne yaparsa yapsın bırak, bizim ilişkimiz bitti" dedi.

"O zaman sevdiğin kız başkasına vardı be Cem" Çünkü çocukla ikisi dans ediyordu. Biz konuşurken slow müzik çalmaya başladı. Umut'a baktığımda dans etmeye başlayanlara bakıyordu. "Umut, dans edelim mi?" Dediğimde şaşırmıştı. Bu haline gülerek elini tuttum ve onu piste götürdüm. Yavaşça ellerini belime yerleştirdi, ben de kollarımı omzuna attım.

Birbirimize bakıp dans ederken yanımıza Leyla ve Mert gelmişti. Onlara gülümseyerek dans etmeye devam ettik.

***

💕

Saçmalık Numara| texting ✔ [Düzenlenecek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin