"Gerçekten mi?" Dediğimde sinirden belki de kıskançlıktan patlayacaktım. "Umut, biz daha yeni sevgili olduk ve sen o kızla görüştün ve ayrıca söylemek istemiyorum ama seni öptü " dedim. Gözleri boştu, bana bakmıyordu, bir şey söylemiyordu. "Cevap versene" dedim. "Ben mal mıyım sanıyorsun ya? Şimdi ben birada sinirimi döküp eve gideyim sonra sana bağırdığım için pişman olayım, yanına geleyim senden özür dileyim oh ne güzel, değer bile görmediğim için böyle olur ya Meyra pişman olur, Meyra ağlar, Meyra yapar, ben neyim senin gözünde Umut ha? Neyim ben neyinim? Söylese-" dediğimde sözümü kesmişti.
2 saat önce
Leyla ve Mina'yla sahile gelmiştik, bu sahili seviyordum hem de çok. Buradabir sürü anım vardı.
Düşüncelerden sıyrılıp deniz kenarına doğru yürümeye başlamıştım ki Umut'u gördüm. Yanında ise bir kız vardı. Yanlarına gidecektim ki Umut ayağa kalktı ve tam gidecekken kız ayağa kalktı ve parmak uçlarında yükselerek onun yanağına öpücük kondurdu. Umut'un şaşkın gözleri bir bana bakıyor bir de yanındaki kıza bakıyordu. İç sesi ise sıçtım diyordu.
Şimdiki zaman
"Sevgilimsin lan, sevdiğim kızsın ben sana çok değer veriyorum, ama belli edemiyorum güzelim, seni ağlatmak amacım asla ama asla amacım değil, ağlarsan ben de ağlarım, pişman olursan ben de seni pişman ettiğime pişman olurum, ama ne desen haklısın be Meyra'm ama lütfen sakin ol, buluşmamalıydım biliyorum bana arkadaş gözüyle baktığını sanmıştım" sonunda sustuğunda yine konuştum. Gözlerimden yaş süzülürken "öncelikle bana bir daha güzelim deme, çünkü artık güzelin falan değilim asla da olmamıştım, sevgilin de değilim, zaten hep öyle olur ya arkadaş değil mi arkadas? Önceden neyimdim ben? Arkadaşın değil mi? Şimdi? Söylesene Umut ben neyinim? Ben senin şuan hiç bişeyinim, sevgilin değilim ben senin" Bana yalvarircasina bakan gözleri dolmuştu. Artık konuşmuyordu. Derin nedes aldım ve eve doğru yürümeye başladım.
Eve girip ağlamak istiyordum,sinirimi dökmek istiyordum.
***
💞💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saçmalık Numara| texting ✔ [Düzenlenecek]
Teen Fiction"Bu gece ay çok güzel değil mi?" *** Başlama tarihi:26.06.2023 Bitiş tarihi: 18.08.2023